#1
Oh ik heb geen moeilijke periode gehad of zwaar in de kast gezeten. Het kwam hier niet voor, zowel in de buurt niet als op school. Kende geen enkele lesbienne, wel 1 homo in het dorp. Ik dacht altijd dat ik de ware man gewoon nog niet had gevonden.Maakt toch niks uit, je hebt je hart gevolgd. Zal vast niet eenvoudig geweest zijn voor je toen.
Ach ik wist als klein jochie al dat ik hetero was, maar ontdekte pas drugs op mijn 50e. Zo hebben we allemaal wel wat ๐
En toen begin 30 werd ik in ene voor het eerst in mijn leven op slag MEGA echt verliefd! En dat was een vrouw...
Schrok me eerst de tyfus maar had er al heel snel zelf vrede mee. Het ook gelijk op tafel gegooid overal. Werk, thuis, moeder en rest van het gezin, bij de hobby, al mijn vrienden etc. Dus nooit in de kast gezeten. Heel vreemd klinkt dat misschien maar zo was het nou eenmaal.
Drugs (behalve alcohol) was ik ook vrij laat mee. Wiet ergens begin 20 en toen 10 jaar niet. Eerste harddrug, xtc was ik 36 of zo.

