Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

5136 antwoorden
649 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeehond zei:
Maakt toch niks uit, je hebt je hart gevolgd. Zal vast niet eenvoudig geweest zijn voor je toen.
Ach ik wist als klein jochie al dat ik hetero was, maar ontdekte pas drugs op mijn 50e. Zo hebben we allemaal wel wat ๐Ÿ˜‰
Klik om te vergroten...
Oh ik heb geen moeilijke periode gehad of zwaar in de kast gezeten. Het kwam hier niet voor, zowel in de buurt niet als op school. Kende geen enkele lesbienne, wel 1 homo in het dorp. Ik dacht altijd dat ik de ware man gewoon nog niet had gevonden.
En toen begin 30 werd ik in ene voor het eerst in mijn leven op slag MEGA echt verliefd! En dat was een vrouw...
Schrok me eerst de tyfus maar had er al heel snel zelf vrede mee. Het ook gelijk op tafel gegooid overal. Werk, thuis, moeder en rest van het gezin, bij de hobby, al mijn vrienden etc. Dus nooit in de kast gezeten. Heel vreemd klinkt dat misschien maar zo was het nou eenmaal.

Drugs (behalve alcohol) was ik ook vrij laat mee. Wiet ergens begin 20 en toen 10 jaar niet. Eerste harddrug, xtc was ik 36 of zo.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou, heheh.... In ene kwam het opzetten laat op de avond. Gelukkig had ik nog verse batterijen voor mijn fijne, trillende, nooit klagende en altijd zin hebbende roze vriend(in). ๐Ÿ˜œ๐Ÿคฃ
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Oh ik heb geen moeilijke periode gehad of zwaar in de kast gezeten. Het kwam hier niet voor, zowel in de buurt niet als op school. Kende geen enkele lesbienne, wel 1 homo in het dorp. Ik dacht altijd dat ik de ware man gewoon nog niet had gevonden.
En toen begin 30 werd ik in ene voor het eerst in mijn leven op slag MEGA verliefd! En dat was een vrouw...
Schrok me eerst de tyfus maar had er al heel snel zelf vrede mee. Het ook gelijk op tafel gegooid overal. Werk, thuis, moeder en rest van het gezin, bij de hobby, al mijn vrienden etc. Dus nooit in de kast gezeten. Heel vreemd klinkt dat misschien maar zo was het nou eenmaal.
Klik om te vergroten...
Mooi om te lezen: liefde gaat altijd haar eigen weg.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Misschien was je kast te klein om er uberhaubt in te klimmen.
Klik om te vergroten...
Dat is wel een mooie ja. Klopt misschien wel.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perenijsje zei:
Haha ja ik ben dan weer het andere uiterste vergeleken met jou denk ik :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ja en ik ben juist weer het heeeele uiterste van de andere kant. Zo erg dat het misschien zorgelijk is maar goed he, doe er niemand kwaad mee๐Ÿ˜Š
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jesse Pinkvrouw zei:
Ja en ik ben juist weer het heeeele uiterste van de andere kant. Zo erg dat het misschien zorgelijk is maar goed he, doe er niemand kwaad mee๐Ÿ˜Š
Klik om te vergroten...
Kan ook door de ad komen he.
Of heb je dat altijd al gehad?.
Zolang je er zelf geen problemen mee hebt is prima toch โ˜บ๏ธ
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#7
Syl zei:
Kan ook door de ad komen he.
Of heb je dat altijd al gehad?.
Zolang je er zelf geen problemen mee hebt is prima toch โ˜บ๏ธ
Klik om te vergroten...
Heeft zโ€™n oorzaken, vind mannen hele hele hele enge wezens ๐Ÿคฃ
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jesse Pinkvrouw zei:
Heeft zโ€™n oorzaken, vind mannen hele hele hele enge wezens ๐Ÿคฃ
Klik om te vergroten...
Insgelijks
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jesse Pinkvrouw zei:
Heeft zโ€™n oorzaken, vind mannen hele hele hele enge wezens ๐Ÿคฃ
Klik om te vergroten...
Dat snap ik gelijk hoor...
Mannen zijn ook hele rare enge wezens... ๐Ÿ‘ฝ๐Ÿ˜„
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Insgelijks
Klik om te vergroten...

Syl zei:
Dat snap ik gelijk hoor...
Mannen zijn ook hele rare enge wezens... ๐Ÿ‘ฝ๐Ÿ˜„
Klik om te vergroten...
Wat fijn dat jullie me snappen ๐Ÿ˜„
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jesse Pinkvrouw zei:
Wat fijn dat jullie me snappen ๐Ÿ˜„
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde dat ik vrouwen enge wezens vind. :sweatsmile:

Mannen zijn niet eng. Ik begrijp mannen.

Maar ja, Mars en Venus hรจ. :wink: We zijn soms net verschillende soorten. :wink:
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik de hele dag zo'n beetje๐Ÿคช๐Ÿ˜‚ maar als ik het zo lees ben k dus niet de enigste๐Ÿ˜‚
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Ik bedoelde dat ik vrouwen enge wezens vind. :sweatsmile:

Mannen zijn niet eng. Ik begrijp mannen.

Maar ja, Mars en Venus hรจ. :wink: We zijn soms net verschillende soorten. :wink:
Klik om te vergroten...
Jammer weer dit.. want ik snap ook dat vrouwen enge wezens zijn.
elkaar een beetje tegemoet komen hรจ ๐Ÿ˜œ
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jesse Pinkvrouw zei:
Jammer weer dit.. want ik snap ook dat vrouwen enge wezens zijn.
elkaar een beetje tegemoet komen hรจ ๐Ÿ˜œ
Klik om te vergroten...
Okรฉ okรฉ, ik begrijp ook wel dat mannen soms eng kunnen zijn voor vrouwen. :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Ik bedoelde dat ik vrouwen enge wezens vind. :sweatsmile:

Mannen zijn niet eng. Ik begrijp mannen.

Maar ja, Mars en Venus hรจ. :wink: We zijn soms net verschillende soorten. :wink:
Klik om te vergroten...
Tja ik ben lesbisch maar mannen zijn idd duidelijker en beter te begrijpe hahahaha
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Tja ik ben lesbisch maar mannen zijn idd duidelijker en beter te begrijpe hahahaha
Klik om te vergroten...
1620037323477.gif
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jesse Pinkvrouw zei:
Neu kan dat heel makkelijk een plekje geven.. Maar daar ben ik ook een vrouw voor, die kunnen dat ๐Ÿ˜œ
Klik om te vergroten...
Vrouwen kunnen dat naar mijn weten ook wel beter wegstoppen of verbergen...ken er ook een paar die gewoon een libido van 5 man bij elkaar heeft hoor๐Ÿคฃ
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mannen hebben alleen een aan- en een uit-knop. Mannen zijn duidelijk en laten dingen sneller achter zich als er iets is gebeurd: het is dan klaar en we gaan verder.

Vrouwen hebben zoveel verschillende knoppen die je soms ook nog tegelijk moet indrukken. Ik worstel soms nog met de gebruiksaanwijzing ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚.
Vrouwen onder elkaar konkelen ook meer dan mannen.
En soms komen jaren later weer zaken terug waarvan een man denkt: waar komt dat nou vandaan?

Maar ach, dit is nogal generaliserend natuurlijk wat ik hierboven schrijf.

Ik hou van vrouwen, ze zijn mooi en interessant en vormen een mooi tegenwicht voor mannen.
Mars en Venus.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Nooit gesnapt waarom ze Mars en Venus zeggen.
Hadden het beter "simpel" en "ingewikkeld" genoemd. ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...

pardon.. ik ben ook ingewikkeld ๐Ÿ˜…

1620041477805.png
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeehond zei:
Mannen hebben alleen een aan- en een uit-knop. Mannen zijn duidelijk en laten dingen sneller achter zich als er iets is gebeurd: het is dan klaar en we gaan verder.

Vrouwen hebben zoveel verschillende knoppen die je soms ook nog tegelijk moet indrukken. Ik worstel soms nog met de gebruiksaanwijzing ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚.
Vrouwen onder elkaar konkelen ook meer dan mannen.
En soms komen jaren later weer zaken terug waarvan een man denkt: waar komt dat nou vandaan?

Maar ach, dit is nogal generaliserend natuurlijk wat ik hierboven schrijf.

Ik hou van vrouwen, ze zijn mooi en interessant en vormen een mooi tegenwicht voor mannen.
Mars en Venus.
Klik om te vergroten...
Nooit gesnapt waarom ze Mars en Venus zeggen.
Hadden het beter "simpel" en "ingewikkeld" genoemd. ๐Ÿ˜‚

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...181182183184185...257
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."