Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc dosis

3mmc dosis

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Was @Brakka Mang aan het dromen of aan het hallucineren ?

Tweede vraag nu aan @Jonkoman : in welke regio telt een gehucht met 230 inwoners als een dorp ?
Palentir toch even een beetje helpen !
Duivels bedrijf immers en de duivel is imperfect.
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jonkoman zei:
Hellaas ben ik niet in de gelegenheid omdat ik in het buitenland zit
Klik om te vergroten...
Heb je het in het buitenland gekocht, of meegenomen? Ligt aan het land, maar ik zou zeker niet zomaar een RC nemen dat je aangeboden word als 3mmc. Zeker niet buiten nederland. Hier krijg je vaak tot altijd 2mmc, wat in mijn opinie minder heftig, en mindere neveneffecten met zich meebrengt.
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedenavond lieve mensen van dit platform.


Ik had even jullie advies nodig. Ik heb in januari een feest gepland staan.
En ook op de planning om (3mmc) te gaan gebruiken. Vroeger deed ik alles op gevoel! Maar omdat ik nu al een lange tijd niet gebruikt heb. Zou ik toch het deze keer veiliger aanpakken als hiervoor. Hiervoor gebruikte ik heel wat op een avond (1 gram) wat ik dit keer dus echt niet ga doen. Ik ben niet verslavend gevoelig!

Het feest is van 14:00 tot 00:00/01:00 en zou graag daarna willen slapen en niet heel de nacht wakker willen zijn πŸ™ˆ hoe zouden jullie dit aanpakken ?



Alvast bedankt voor jullie antwoorden.


Voor de mensen die op dit moment trippen/spacen/gebruiken have fun be save!


En voor iedereen een fijne avond/nacht


Groetjes
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
Feesten als een beest slapen als een beest en anders niet snuiven en warme melk voor het slapen

Dat verschilt van persoon tot persoon maar als je max 2 3 keer doseert tot 2000 zal je vast niet de hele nacht wakker liggen.
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aangezien het nog zo lang duurt tot het feest, zal ik je aanraden om je 3mmc te testen. 95% kans dat het geen 3mmc betreft maar 2mmc.
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hellaas ben ik niet in de gelegenheid omdat ik in het buitenland zit
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bengozy zei:
Heb je het in het buitenland gekocht, of meegenomen? Ligt aan het land, maar ik zou zeker niet zomaar een RC nemen dat je aangeboden word als 3mmc. Zeker niet buiten nederland. Hier krijg je vaak tot altijd 2mmc, wat in mijn opinie minder heftig, en mindere neveneffecten met zich meebrengt.
Klik om te vergroten...
Ik ga dan naar nederland. En zal het daar kopen ik ben daar maar een paar dagen alleen voor het feest
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jonkoman zei:
. Ik ben niet verslavend gevoelig!
Klik om te vergroten...
Famous last words. Iedereen is gevoelig voor verslaving, het ligt er vooral aan wat je situatie in de rest van je leven is.
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#9
FerdFatoehaus zei:
Famous last words. Iedereen is gevoelig voor verslaving, het ligt er vooral aan wat je situatie in de rest van je leven is.
Klik om te vergroten...
Momenteel heeeeel rustig. Zit in het buitenland waar er niks te krijgen is. In een dorp met 230 bewoners. Ik ga 1x per jaar voor een feestje naar nederland. Voor de rest heb ik een eigen bedrijf en werk ik iedere dag

Ook als je hier met iets gepakt woord ga je jaren naar hotel blauwe pet

Vind ik het nou niet waard πŸ™‚
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jonkoman zei:
Momenteel heeeeel rustig. Zit in het buitenland waar er niks te krijgen is. In een dorp met 230 bewoners. Ik ga 1x per jaar voor een feestje naar nederland. Voor de rest heb ik een eigen bedrijf en werk ik iedere dag

Ook als je hier met iets gepakt woord ga je jaren naar hotel blauwe pet

Vind ik het nou niet waard πŸ™‚
Klik om te vergroten...
Ja dat zegt allemaal niet zo veel. Mijn punt is dat iedereen in potentie gevoelig is voor verslaving.

Er kan vanalles gebeuren waardoor je mentaal minder goed komt te zitten. Tuurlijk zal bij jou de kans veel kleiner zijn gezien je situatie.

Mensen die verslaafd raken vinden dat het ook niet waard, maar het is geen keuze he..
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
FerdFatoehaus zei:
Famous last words. Iedereen is gevoelig voor verslaving, het ligt er vooral aan wat je situatie in de rest van je leven is.
Klik om te vergroten...
Hij zegt verslavend gevoelig. Ik maar daaruit op dat hij niet heel gevoelig is .

Overigens inderdaad iedereen kan verslaafd raken. Dat genetisch aangelegd etc. heeft daar niks mee te maken. Het helpt idd niet mee als je opgroeit met 1 of beide ouders die verslaafd zijn maar anderzijds kan dat ook een enorme afkeer ontwikkelen.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jonkoman zei:
Momenteel heeeeel rustig. Zit in het buitenland waar er niks te krijgen is. In een dorp met 230 bewoners. Ik ga 1x per jaar voor een feestje naar nederland. Voor de rest heb ik een eigen bedrijf en werk ik iedere dag

Ook als je hier met iets gepakt woord ga je jaren naar hotel blauwe pet

Vind ik het nou niet waard πŸ™‚
Klik om te vergroten...
Mmhhh ik zie rode letters, ik zie een grens, ik zie een auto met strepen, ah ja de letters beginnen zich nu duidelijk te vormen; STOP POLITIE ......Palentir heeft genoeg aan deze info😈
J
JonkomanLid
01-01-2024, 00:00
#13
BelowTheFlow zei:
Was @Brakka Mang aan het dromen of aan het hallucineren ?

Tweede vraag nu aan @Jonkoman : in welke regio telt een gehucht met 230 inwoners als een dorp ?
Palentir toch even een beetje helpen !
Duivels bedrijf immers en de duivel is imperfect.
Klik om te vergroten...
Ik zit in het mooiste land van Europa haha
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jonkoman zei:
Ik zit in het mooiste land van Europa haha
Klik om te vergroten...
Daar kan Paladir wat mee. :upsidedown:
Hoewel het supermooi is waar ik nu Iberisch ben, is NL toch wel top !
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#15
BelowTheFlow zei:
Was @Brakka Mang aan het dromen of aan het hallucineren ?

Tweede vraag nu aan @Jonkoman : in welke regio telt een gehucht met 230 inwoners als een dorp ?
Palentir toch even een beetje helpen !
Duivels bedrijf immers en de duivel is imperfect.
Klik om te vergroten...
In reallife ben ik Brakkamanda en verlicht ik mensen hun leven via mijn glazen bol
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bolletje schijnt een goed ontbijt op te leveren.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#17
En nee, ik doe het niet op die bolletjes !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."