Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2F-DC-eerste keer- ervaring - dosis- toedieningswijze en dergelijke???

2F-DC-eerste keer- ervaring - dosis- toedieningswijze en dergelijke???

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
g
gentedimareLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Bedoel je 90 mg? Want het lijkt me sterk dat je 0.09 mg zou merken. 😉

Hoe heb je het nu overall ervaren? Meer positief of meer negatief?
Klik om te vergroten...
Was niet echt mijn ding. Was beangstigend maar heb mij gewoon laten ondergaan. Misschien maar best dat ik in slaap ben gevallen want dat gevoel is meer beangstigend als het begint te werken. Moest ik dat gevoel bewust beleven prijs dat ik volledig in paniek ging schieten. Is echt wel iets krachtig. Niet te vergelijken met coke en dergelijke.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
gentedimare zei:
Niet te vergelijken met coke en dergelijke.
Klik om te vergroten...
Klopt. Behalve dat het beide harddrugs zijn totaal niet te vergelijken. De één doet je ego groeien de ander oplossen.

Dit is geen appels en peren meer. Dit is pizza en ananas. Allebei voeding, verder totaal onvergelijkbaar. Coke en keta wil men nog wel eens samenvoegen. Dát is dan weer absoluut niet de bedoeling met pizza en ananas...

En Ket is geen Coke-Hawaii

Dit is het einde van mijn spreekbeurt

Zijn er nog vragen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nathaniel zei:
Klopt. Behalve dat het beide harddrugs zijn totaal niet te vergelijken. De één doet je ego groeien de ander oplossen.

Dit is geen appels en peren meer. Dit is pizza en ananas. Allebei voeding, verder totaal onvergelijkbaar. Coke en keta wil men nog wel eens samenvoegen. Dát is dan weer absoluut niet de bedoeling met pizza en ananas...

En Ket is geen Coke-Hawaii

Dit is het einde van mijn spreekbeurt

Zijn er nog vragen
Klik om te vergroten...

Dissociatieven zijn niet perse altijd ego-oplossers. Ze staan er juist om bekend soms ego-vergrotend te werken (God delusions etc.), al heb ik zelf geen ervaring met dat type effect.

Dat coke en keta/2-FDCK totaal maar dan ook totaal verschillend zijn valt niet over te twisten, nee…
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."