Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6apb succinaat houdbaarheid.

6apb succinaat houdbaarheid.

3 antwoorden
540 weergaven
18-5-2026
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi.

Ik heb een tijd geleden dezelfde vraag gesteld, maar niet echt een duidelijk antwoord op gekregen.

Ik heb een 6apb succinaat batch liggen van 2 jaar oud, bewaard gebleven op donkere plek in het zakje waarin het geleverd werd. Zover ik kan inschatten ziet het poeder er nog steeds hetzelfde uit, misschien iets lichter van kleur. Geur nog steeds hetzelfde.

In hoeverre zal het afgenomen zijn in potentie? Moet ik dan denken aan 5 of 10 %. Of lastig te zeggen?

Bedankt.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi hobby,

Ik vrees dat hier geen harde data voor beschikbaar zijn. Veel drugs verliezen wel iets van potentie naar verloop van tijd. Dit kan wel enorm verschillen per stof en per wijze van bewaren. Zelf zou ik gewoon de eerste keer uitgaan van geen verlies aan potentie en normaal doseren. Het ergste dat dan kan gebeuren is dat het effect wat milder uitvalt.

Als dat zo is zou je daar een volgende keer je dosering op aan kunnen passen. Lijkt me fijner en veiliger dan een ongewenste overdosering…
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#3
VJ_LSD72 zei:
Da’s nou het hele ding met zgn. research chemicals. Doe research en kom er vanzelf achter. Mijn ervaring is dat het amper in potentie is afgenomen. Donker afgesloten bewaard maar zeker niet onder stabiele temperatuur en het werkt nog steeds net zo goed. Maar dat is mijn ervaring ermee. Try it.
Klik om te vergroten...

Hippie Langwaus zei:
Fenylethylamines zijn vrij stabiel. 20 jaar oude, legaal gekochte, 2C-B uit de vorige eeuw was nog prima actief. Ik verwacht dat 6-apb ook jarenlang goed blijft.
Klik om te vergroten...
Deze antwoorden heb je eerder al gekregen. Ik denk dat je opzoek bent naar een antwoord wat niemand je keihard kan geven, ook niet na 3x vragen.

Trial & error is het pad waar ikzelf toch aan de veilige kant zou gaan zitten en zeker niet uitgaan van verlies aan potentie zoals @Eik hierboven al aangaf.

Succes en doe voorzichtig!
H
HobbymatigGebruik99Lid
01-01-2024, 00:00
#4
MarcieMarc zei:
Deze antwoorden heb je eerder al gekregen. Ik denk dat je opzoek bent naar een antwoord wat niemand je keihard kan geven, ook niet na 3x vragen.

Trial & error is het pad waar ikzelf toch aan de veilige kant zou gaan zitten en zeker niet uitgaan van verlies aan potentie zoals @Eik hierboven al aangaf.

Succes en doe voorzichtig!
Klik om te vergroten...
Haha thnx. Ja doe zeker voorzichtig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."