#1
Hierbij een goede statement: niet achter ‘t stuur kruipen na paar borrels te veel!
Wij pakken overigens meestal lekker de fiets als we gedronken hebben, dan zien ze het vaak door de vingers.
Waar ga je heen dat ze dit controleren?
Één of andere studentenstad/gebied?