Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerst 2 wijntjes dan XTC

Eerst 2 wijntjes dan XTC

12 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
J
JollieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik 2 wijntjes op heb voel ik me heerlijk
Het lijkt me dan juist fijn om in die mood xtc te nemen
Dus 2 wijntjes
Een uurtje later de xtc
Puur omdat ik dan in een heerlijke bui ben
Na de xtc drink ik alleen nog water
Iemand ervaring hiermee?
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jollie zei:
Als ik 2 wijntjes op heb voel ik me heerlijk
Het lijkt me dan juist fijn om in die mood xtc te nemen
Dus 2 wijntjes
Een uurtje later de xtc
Puur omdat ik dan in een heerlijke bui ben
Na de xtc drink ik alleen nog water
Iemand ervaring hiermee?
Klik om te vergroten...
Geen ervaring mee, maar lijkt me een lekkere manier om te genieten. Als je het niet te vaak doet en na de inname van de xtc geen alcohol meer drinkt, denk ik dat je er niet te moeilijk over moet doen.
J
JollieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor je reactie
Lijkt me idd geen probleem
Maar heb het nog nooit geprobeerd
Ik neem max 4 a 5 x per jaar xtc dus als ik het doe wil ik het goed doen
Dus dacht ga toch eens vragen hier
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind vooraf/tijdens je gebruik drinken niet per se iets toevoegen of afdoen aan de xtc ervaring. Kan me wel voorstellen dat als je een wat gespannener persoon bent of meer last hebt van de come-up, dat het dan de scherpe randjes aan het begin eraf haalt.
Volgens mij is het wel minder onschuldig dan verondersteld wordt, maar daar weet ik t fijne niet van. Zien we over een jaar of 40 wel🤪
s
sonnozLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdens feestjes in het openbaar is het voor mij het een of het ander. Bij thuis gebruik vind ik het heerlijk om er een lekkere borrel bij te nemen. Merk niks negatiefs daaraan. Sterker nog dat lekker "in the mood" heb ik ook. Drankje erbij kan mijns inziens geen kwaad.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik drink altijd bier bij xtc, zolang ik t weg krijg in elk geval, na een tijdje smaakt het niet meer.
Het voordeel ten opzichte van water vind ik dat ik kan blijven pissen, zodat ik niet als de x is uitgewerkt snachts 8 keer m'n bed uit hoef
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zolang je niet al te gek doet met de alcohol kan er weinig fout gaan. Ik heb aantal jaar geleden de fout gemaakt om eerst de hele dag sterk te drinken, en toen pas de XTC. Het resulteerde in dat ik mijn wangen zo kapot had gebeten dat het niet wou stoppen met bloeden. Heb 2 weken daarna er nog last van gehad..
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb nog nooit alcohol gedronken bij XTC. Durf niet. :grimacing::grimacing::grimacing:
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#9
1 of 2 drankjes moet wel kunnen mits je geen problemen hebt bij plassen tijdens de trip. Dan zou ik toch wel opletten.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Druggers zei:
1 of 2 drankjes moet wel kunnen mits je geen problemen hebt bij plassen tijdens de trip. Dan zou ik toch wel opletten.
Klik om te vergroten...

Hm. En wat past er dan het beste bij? bier of wijn? of maakt dat eigenlijk toch niet zoveel uit?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had vanavond al flink wat glazen Malibu-cola en een paar dropshots gehad. Toen stelde vriend voor om halve xtc pil te nemen. Werking kon wat langer duren volgens chatgpt, maar dat viel reuze mee. Sinds de pillen werken geen alcohol meer gehad, dat smaakt nu niet meer.
Wat ook heel lekker erbij is is blowen heb ik nou voor het eerst ervaren ook.
M
ManPaardKrokodilLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijdens de coming down van xtc krijgen wij altijd een onbedaarlijke behoefte aan een koud biertje; overmatig transpireren een beetje aanvullen. En ja, een joint daarbij
F
FredFlagstoneLid
01-01-2024, 00:00
#13
ManPaardKrokodil zei:
Tijdens de coming down van xtc krijgen wij altijd een onbedaarlijke behoefte aan een koud biertje; overmatig transpireren een beetje aanvullen. En ja, een joint daarbij
Klik om te vergroten...
Ik heb ooit wel eens Aperol Spritz op gehad toen we aan de X gingen. Het kunnen er ook twee geweest zijn. Ik vond het wel erg opwindend. Wat we nooit hebben gedaan is GHB met alcohol combineren. Dat wordt sterk afgeraden, dus hebben we ook niet gedaan. Wat we dan weer wel gedaan hebben is dus die 2 Aperol, dan X. En een paar uurtjes later de GHB. Dat was dan wel weer heel erg geil.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."