#1
Heb vandaag niet echt zin in discussie ,jij leest wat je wilt lezen en de rest laat je links liggen.
Maar mijn bron staat erbij!
Maar mijn bron staat erbij!
0,5 mg? Of bedoel je 0,5gr? In ieder geval ben ik benieuwd hoe je bij deze info komt ?voor coke mag je max 0,5mg op zak hebben voor eigen gebruik ,dan word het alsnog afgepakt maar je hoort er niets van
Google is je beste vriend0,5 mg? Of bedoel je 0,5gr? In ieder geval ben ik benieuwd hoe je bij deze info komt ?
word bij de politie pas interessant als ze 100 gram vinden,das afvoeren en praten of zwijgen en 24 uur zitten
Natuurlijk is het wel wat minder maar voor politie zijn de grotere mannen veel interessanter ,ik kan me niet herinneren waar ik grootspraak heb gedaan ?Denk bij vééél minder toch @Soulassasins ?
Mijn neef heeft me een paar maanden terug verteld dat hij eens 50 gram pep had gekocht van een dealer.
Toen hij uit de auto stapte werd hij door een onopvallende politie aangehouden en moest hij zijn zak legen.
Hij vertelde toen dat zowel de dealer (die meer bij zich had) en hij mee moesten naar het bureau en de officier van justitie hen/hem gaat vervolgen.
Nu is mijn vriend wel iemand met grootspraak en neem zijn info vaak met een korreltje zout.
Maar dit klonk in mijn ogen wel plausibel.
Lees ik jou verhaal denk ik ... "heeft hij dan alweer, voor de zoveelste keer, een grootspraak verhaal opgehangen om stoer te doen"
ik kan me niet herinneren waar ik grootspraak heb gedaan ?
Kan je me ff doorlinken ?
Mijn excuus ik had het ook verkeerd begrepen ,dat is met een stevige sativa hahaSorry, ging over mijn neef haha.
Niet over jouw.
Ik vond hem stoer doen omdat hij gepakt was met een deal van 50 gram. Als koper.
Hij doet nu of hij voor komen bij de rechter en leek dat wel stoer te vinden.
Als ik dan jouw verhaal lees dat ze pas vanaf 100 gram pas echt iets gaan doen dan denk ik: "was het weer grootspraak van mijn neef"
(zo ken ik hem al 35 jaar namelijk).
Sarcasme….Google is je beste vriend
0,5gram en beter lezen het staat vet gedrukt in me tekstSarcasme….
klopt echt allemaal geen reed van. O,5 mg is een korreltje (bij wijze van). En voor 0,5 gr doet men (om) echt niks hoor.
maar in ieder geval….. zoals zo vaak; hoe verzinnen mensen hun reactie in dit topic? 95% is namelijk echt complete onzin….
meeste gevallen betreft het een gedoogbeleid. Gebruikershoeveelheid houden ze aan. Hoe komt men aan een gebruikershoeveelheid van coke (illegaal)?
Daarnaast is een arrestatie (beleid) niet een vervolging van strafbaar feit. In de meeste gevallen wordt dit geseponeerd omdat er echt harde feiten moeten zijn voor bijvoorbeeld dealen, transport etc. Zoals in dit geval van 5gr heb je het hooguit over een geldboete.
wat betreft de boete zijn dit vast staffels voor deze kleine hoeveelheden (tenzij er verschillende soorten drugs gevonden zijn), en zal je dus normaliter binnen een kort termijn na dit strafbaar feit de boete ontvangen. In sommige gevallen zal het langer kunnen duren. maar 7 maanden voor alleen 5gr en de eerste keer dat dit voorgevallen is, had die boete er al lang moeten zijn.
dus als je reageert, reageer dan aub niet met wilde cowboy verhalen zoals aantal packs, grammen die compleet uit de duim gezogen zijn, het vast zitten, taakstraffen bij bepaalde hoeveelheden, verhoor op bureau, direct een geldboete etc etc. Allemaal een grote onzin
en by the way….. 5gr coke, keta en pillen op een avondje op stap is al apart voor eigen gebruik... Mocht dit kloppen dan gaat het er niet om of het zo is maar wat de wet zegt. En geloof me dat wordt gezien als dealen. Met name verschillende soorten harddrugs. De hoeveelheid is in dit geval niet schokkend. En voor degene die zeggen onder de 100gr is het niet interessant; geloof me, dat je daar wel achter komt met bijvoorbeeld 90gr coke op zak… dat is geen geldboete of taakstraf meer namelijk. Echter neemt men dit uiteraard voor lief en weten ze dit risico. En een advocaat voor een boete van onder de €1000,-? Bijzonder… kosten voor een procedure zijn al hoger dan de boete, zelfs als je in het gelijk gesteld wordt (kans is nihil gezien de hoeveelheden in de wet zijn vastgelegd en je dan een zaak hebt tegen de overheid). Succes! Hoe weet een advocaat dat ze een boete krijg? Dan is er dus een zaak geweest? En waarom vraag je het dan nog als de advocaat dit al heeft bevestigd? En de advocaat weet dan toch ook welke boete?
ofwel: wat een wild cowboy verhaal… weet niet wat je op hebt maar dat wil ik ook wel eens proberen 😂
lees
Bijdehandje… je geeft een reactie op m’n verhaal met alleen; 0,5gram. Waarna ik een vraagteken stuur en je vervolgens je bericht aanpast en weer reageert met; lees.
Er staat geen bron. Er staat een link met alle zoekresultaten van Google. Dat is wat anders dan een link.Heb vandaag niet echt zin in discussie ,jij leest wat je wilt lezen en de rest laat je links liggen.
Maar mijn bron staat erbij!
Ik ben nog geen 5 minuten wakker ,ben jij zo fit dan op dit uur?Bijdehandje… je geeft een reactie op m’n verhaal met alleen; 0,5gram. Waarna ik een vraagteken stuur en je vervolgens je bericht aanpast en weer reageert met; lees.
behalve dat ik geen idee hebt wat je met je reactie bedoeld want er staat niks in wat ik niet heb gezegd, heb ik ook t idee dat je niet helemaal meer helder reageert op dit moment en t misschien beter is morgen alles nog eens te lezen en te reageren 😂
Heb ik het over hoe lang je wakker bent? En ja ik ben fit op dit tijdstip gezien ik al 2 uur wakker ben. Al heeft dat allemaal totaal niks te maken met wat ik vroeg en/of dit topic. Je geeft namelijk antwoorden die niet kloppen, antwoorden op vragen die totaal niet gevraagd worden, bewerkt reacties, haalt reacties door elkaar en geeft geen antwoorden op de vragen die wel gesteld worden.Ik ben nog geen 5 minuten wakker ,ben jij zo fit dan op dit uur?
Heb duidelijk geen zin in dit gezeik ,de eerste hit op google verteld alles en daar ging het om dus ik ben klaar met jou.Heb ik het over hoe lang je wakker bent? En ja ik ben fit op dit tijdstip gezien ik al 2 uur wakker ben. Al heeft dat allemaal totaal niks te maken met wat ik vroeg en/of dit topic. Je geeft namelijk antwoorden die niet kloppen, antwoorden op vragen die totaal niet gevraagd worden, bewerkt reacties, haalt reacties door elkaar en geeft geen antwoorden op de vragen die wel gesteld worden.
misschien toch nog even verder slapen? Misschien lukt het daarna wel…
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."