Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"Moeder en drie zoons bestraft voor huis vol harddrugs en 200.000 euro"

"Moeder en drie zoons bestraft voor huis vol harddrugs en 200.000 euro"

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag mensen, ik kwam dit artikel wat best in de buurt ligt van mijn dorp. Ik weet niet of dit de goede categorie is voor dit?

Bron: https://www.gld.nl/nieuws/8221702/m...straft-voor-huis-vol-harddrugs-en-200000-euro
----
"Een 29-jarige man uit Ooij moet jaren de gevangenis in voor de productie van drugs in een woning in Nijmegen. Zijn moeder en twee broers hadden ook een aandeel in het proces en zijn eveneens bestraft"

"De politie vond in december in een woning aan de Billy Wilderstraat in Nijmegen een professioneel ogend amfetaminelab. In totaal lag er 24 kilo amfetamine in huis."
---
"De man werd gearresteerd en agenten doorzochten het huis van zijn moeder. De doorzoeking leidde tot de vondst van kilo's harddrugs in de wasmachine, de airfryer en een theepot.
Ook lag er in totaal voor 200.000 euro aan cash geld verspreid door het huis.
Daarvoor draait de man uit Ooij nu de bak in: hij krijgt vijf jaar cel voor zijn betrokkenheid bij het drugslab in de woning, het drugsbezit in zijn moeders huis en het witwassen van crimineel geld."

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Risico van het vak.
Je weet als je zoiets doet dat je de de bak in kan draaien en de andere gevolgen. Maar mensen die zich hiermee bezig houden calculeren dat meestal wel in
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Opzich wel creatieve verstop-plekken tho, al zal ik op zo'n niveau eerder een kluis in de muur maken met een schilderij erover

ook ziek dat je gewoon als familie zijnde een drugslab in je huis kan beginnen, en 24 kilo amfetamine al hebt gemaakt, en al 'n tijd flink verkoopt (reden van 200k geld?)
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit laat weer eens zien dat je niet slim hoeft te zijn om veel geld te verdienen. Iemand met een beetje hersens laat geen tonnen cash slingeren als die zich bezig houdt met criminele activiteiten 🤣
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Risico van het vak.
Je weet als je zoiets doet dat je de de bak in kan draaien en de andere gevolgen. Maar mensen die zich hiermee bezig houden calculeren dat meestal wel in
Klik om te vergroten...
Dat valt nog zwaar tegen, meeste lijden aan tony montana complex
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
CloudSurfer zei:
Opzich wel creatieve verstop-plekken tho
Klik om te vergroten...

Mwah. Bij een huisdoorzoeking kijken ze daar ook. En denk niet als laatste denk ik.

Ze Herbs Mang zei:
Iemand met een beetje hersens laat geen tonnen cash slingeren als die zich bezig houdt met criminele activiteiten
Klik om te vergroten...

Idd niet slim.
Maar naar de bank brengen is ook geen optie
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Maar naar de bank brengen is ook geen optie
Klik om te vergroten...

geld begraven op een rustige plek is de beste manier denk ik
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
CloudSurfer zei:
geld begraven op een rustige plek is de beste manier denk ik
Klik om te vergroten...

Breaking bad gekeken? 😂
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Raver zei:
Breaking bad gekeken? 😂
Klik om te vergroten...

Zijn wel meedere mensen/criminelen die dat hebben gedaan, zoals Van Hout, Holleeder, Frans Meijer en meneer Boellaard.

't deel van t geld is nogsteeds niet terrecht in deze zaak.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
CloudSurfer zei:
Zijn wel meedere mensen/criminelen die dat hebben gedaan, zoals Van Hout, Holleeder, Frans Meijer en meneer Boellaard.

't deel van t geld is nogsteeds niet terrecht in deze zaak.
Klik om te vergroten...
Als ik jou was zou ik het geld dan ook begraven.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
CloudSurfer zei:
Zijn wel meedere mensen/criminelen die dat hebben gedaan, zoals Van Hout, Holleeder, Frans Meijer en meneer Boellaard.

't deel van t geld is nogsteeds niet terrecht in deze zaak.
Klik om te vergroten...
Das verbrand op het strand🤣
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kordie zei:
Mwah. Bij een huisdoorzoeking kijken ze daar ook. En denk niet als laatste denk ik.



Idd niet slim.
Maar naar de bank brengen is ook geen optie
Klik om te vergroten...
Ligt eraan wie het brengt en welke bank 😉
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ze Herbs Mang zei:
Das verbrand op het strand🤣
Klik om te vergroten...
Dat zegt Holleeder zelf ja, maar terwijl hij dat zegt heeft met iemand waarvan ik de naam ben vergeten geïnvesteerd in paar panden in amsterdam voor prostituees

Helaas heb je daar weinig aandeel in als je levenslang bent veroordeeld.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
CloudSurfer zei:
Dat zegt Holleeder zelf ja, maar terwijl hij dat zegt heeft met iemand waarvan ik de naam ben vergeten geïnvesteerd in paar panden in amsterdam voor prostituees

Helaas heb je daar weinig aandeel in als je levenslang bent veroordeeld.
Klik om te vergroten...
Was frans meijer die dat zei. En je bedoel Rob Grifhorst denk ik die heeft dat geld voor Holleeder en Van Hout geïnvesteerd. Maar heel veel van dat geld is toen in de bossen van zeist meteen al teruggevonden. Maar ze waren al loaded door al die overvallen die ze toen hebben gedaan. Staat veel over in het boek van Jan Boellaard. Eerste boek is echt een aanrader, tweede vond ik wat minder.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Slim hoor, zoveel cash laten rondslingeren. Of had ze misschien net haar Euromillions winst opgehaald? :nerd:
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ze Herbs Mang zei:
Maar ze waren al loaded door al die overvallen die ze toen hebben gedaan.
Klik om te vergroten...
Zo zie je maar weer dat ookal ben je een van de grootste drugsbaronnen op dat moment, de mens smacht altijd naar meer.

Lemmy zei:
Of had ze misschien net haar Euromillions winst opgehaald? :nerd:
Klik om te vergroten...
Zou wel kut zijn, net belasting over moeten betalen, kom je thuis, alles weg🫣
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."