#1
Nou Trotsky, dat kan ik je misschien over een paar weken wel vertellen.Spijtig wat maar verstandig ā¤ļø
ik had wel graag willen horen of het gevoel terug was .
verzorg je goed
Vanwege blessure ben ik redelijk aan huis gebonden omdat lang lopen en staan er niet bij is dus festivals waren er niet bij en daarbij ook een pretpil.
Dusā¦.houd ik wel een thuis feestje, zonder nsaid spul maar wel met een pretpil en omdat het inmiddels alweer 1 jaar geleden is heb ik het idee dat het een first time gevoel kan gaan geven š„³