Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Relmuis zei: Ken het alleen als Oostblok benzo. Lees net dat het een prodrug is en bromonordiazepam de werkzame stof is, dat komt me een stuk bekender voor. Laat intredende werking, wordt vaak minder gewaardeerd. Kan die 3 mg dosis ook niet plaatsen. Klik om te vergroten... Ik was 'n beetje rond aan 't lezen, helaas eerst op Google.. Haha, oeps! Kan sterk reageren met andere middelen. Ik neem 1 pallet van 3 mg dus gwn voor "erbij". Om de cocaïne 'n beetje te afvlakken, masr wel ook met alcohol (vodka) en wiet.. Sooo... Veel downers Bij Maar 1 upper. Maar denk dus dat die 3mg wel oké is voor erbij?"
"De Schurk zei: voelt aan als een verslaving waar je echt hulp van een professional moet zoeken. Succes ermee, hopelijk zal het snel beter met je gaan! Klik om te vergroten... Ja ik ben inmiddels onder behandeling, thnx"
"Hoi! Wanneer ik GHB heb gebruikt en ik wil gaan slapen, raakt mijn lichaam verdoofd en stopt mijn ademhaling. Dan moet ik heel veel moeite doen om mezelf wakker te maken.. Iemand hier nog meer ervaring mee? Ik weet nu dat ik n aantal uur voor 't slapengaan niks meer moet pakken.. Maar soms gebruik ik GHB in combinatie met MDMA of 2FMA, en dan neem ik voor 't slapen gaan ook n slaap pilletje (flurazepam). Edit: ik gebruik per x niet meer dan 2,5 ml GHB om de 2 a 3 uur"
"AlwaysTrying zei: Als je wil blijven leven, dan zou ik je GHB gebruik maar eens heel erg verminderen. 🙏🏻 Door de stimulerende werking van de andere middelen merk je de GHB niet meer goed, TOTdat de andere middelen uit gaan werken en de GHB alsnog z'n verdovende werking krijgt. En dan ook nog een slaapmiddel erbovenop. Dus haal je Maybe en het beetje hier echt maar helemaal weg. Beste Cassandra, met alle respect...Ik kan bijna niet geloven dat je hiervoor echt bevestiging nodig hebt van iemand anders, zowel, dan hoop ik dat je aan deze reactie ook echt wat hebt. Klik om te vergroten... Oké. Dankjewel voor deze reality check. Om dit zo van n vreemd iemand te horen doet me toch wel wat. Ik weet dat ik de laatste tijd de weg wat kwijt ben en dat ik professionele hulp nodig heb. (Mijn aanmelding voor die professionele hulp is al in werking.) Ik zal zeker meer op mijn gebruik gaan letten.. Sorry, ik weet eigenlijk niet waarom ik dit gepost heb.. Kan 't ook niet weer zomaar verwijderen zie ik"
"Anton v zei: Ik zou graag willen weten of de mensen die ghb gebruiken, ook weleens vullen in een aansteker, kan dat? Klik om te vergroten... Wow, dat ken ik niet.."
"GABA-B Bonanza zei: Ja ik doe dat elke dag Klik om te vergroten... Ey en hoe zit dat dan? Doe je dat om zo te gebruiken of te smokkelen ofwat? Sorry ben gwn erg benieuwd 😬😁"
"lisanne zei: Bijna een jaar clean van ghb. Als ik dit soort dingen lees ben ik onwijs dankbaar dat ik er vanaf ben. Begin er niet aan Klik om te vergroten... Goed bezig! Ik zit nu op dag 5. Long way to go but going strong! 👍"
"lisanne zei: Baclofen heeft mij geholpen, een goede zuchtremmer. Dan nog blijft blijft het soms ontzettend moeilijk hoor.. ik wens je heel veel kracht en succes! Klik om te vergroten... Dankjewel!"