#1
GHB hoort niet te branden op de tong! PH is niet neutraal en GHB zijn PH moet neutraal zijn. Verkeerd gemaakt of je hebt GBL.
Ik gok dat het GBL is en je bent opgelicht.GHB hoort niet te branden op de tong! PH is niet neutraal en GHB zijn PH moet neutraal zijn. Verkeerd gemaakt of je hebt GBL.
Ik haalde m´n ph-strips gewoon bij de plaatselijke apothekerJe kunt ph-strips gewoon bestellen op internet.
Mijn vermoeden is dat ik op mijn tong gebeten heb en dat tussendoor blijf doen
Forumregels lezen helpt. Zegmaar die dingen die megagroot in je beeld staan als je een newbie bent.Hoi iedereen,
mij weer niet of ik dat hier mag vragen maar ik ben mijn eigen recept kwijt om van gbl ghb te maken.
Ik las hier in een ander topic dat voor 500 ml gbl ongeveer 250/250 g NaOH moet toevoegen.
Maar zoals ik me herinner deed ik er ook gedestilleerd water bij.
Weet iemand het precieze recept ?
groetjes Nick
Forumregels lezen helpt. Zegmaar die dingen die megagroot in je beeld staan als je een newbie bent.
Nee dat mag je niet vragen, en het gevolg van dat je dat wel doet is een permanente ban. Doei!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."