Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB brandt op tong

GHB brandt op tong

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
GHB hoort niet te branden op de tong! PH is niet neutraal en GHB zijn PH moet neutraal zijn. Verkeerd gemaakt of je hebt GBL.
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb dit nog nooit zo ernstig ervaren. Eerder had ik ph strips liggen, maar daar is tegenwoordig niet meer zo makkelijk aan te komen?

Weet iemand wat het betekent als de ghb brandt? Is het dan verkeerd gekookt en/of bevat het dan te veel gbl?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iets met ph waarde.
Ik dacht te hoog.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kunt ph-strips gewoon bestellen op internet.
Misschien heb je wel gbl. Zou je dat niet beter laten testen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Raver zei:
GHB hoort niet te branden op de tong! PH is niet neutraal en GHB zijn PH moet neutraal zijn. Verkeerd gemaakt of je hebt GBL.
Klik om te vergroten...
Ik gok dat het GBL is en je bent opgelicht.
Mja dat gebeurt vaak volgens andere vrienden van mij. Persoonlijk heb ik een hekel aan GHB/GBL
Be safe
Greetz Tijdloos
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Je kunt ph-strips gewoon bestellen op internet.
Klik om te vergroten...
Ik haalde m´n ph-strips gewoon bij de plaatselijke apotheker
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor de reacties. Vandaag ph strips gehaald bij Holland & Berret en de g blijkt gewoon neutraal te zijn.

Mijn vermoeden is dat ik op mijn tong gebeten heb en dat tussendoor blijf doen... Signaal van het lichaam dat zegt doe nou eens rustig aan 😅
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
roesjunkie zei:
Mijn vermoeden is dat ik op mijn tong gebeten heb en dat tussendoor blijf doen
Klik om te vergroten...

Lijkt me sterk eerlijk gezegd.
Smaakpupillen zitten overal.
z
zeelandfilmsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi iedereen,

mij weer niet of ik dat hier mag vragen maar ik ben mijn eigen recept kwijt om van gbl ghb te maken.
Ik las hier in een ander topic dat voor 500 ml gbl ongeveer 250/250 g NaOH moet toevoegen.
Maar zoals ik me herinner deed ik er ook gedestilleerd water bij.
Weet iemand het precieze recept ?

groetjes Nick
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Onderwerp 'Algemene forumregels' https://drugsforum.nl/threads/algemene-forumregels.57/
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
zeelandfilms zei:
Hoi iedereen,

mij weer niet of ik dat hier mag vragen maar ik ben mijn eigen recept kwijt om van gbl ghb te maken.
Ik las hier in een ander topic dat voor 500 ml gbl ongeveer 250/250 g NaOH moet toevoegen.
Maar zoals ik me herinner deed ik er ook gedestilleerd water bij.
Weet iemand het precieze recept ?

groetjes Nick
Klik om te vergroten...
Forumregels lezen helpt. Zegmaar die dingen die megagroot in je beeld staan als je een newbie bent.

Nee dat mag je niet vragen, en het gevolg van dat je dat wel doet is een permanente ban. Doei!
e
eve's second dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Forumregels lezen helpt. Zegmaar die dingen die megagroot in je beeld staan als je een newbie bent.

Nee dat mag je niet vragen, en het gevolg van dat je dat wel doet is een permanente ban. Doei!
Klik om te vergroten...

Krachtig recept Mevrouw plop.

Hij is flink out gegaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."