Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOvergeven door GHB

Overgeven door GHB

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou het denk ik gewoon laten als het zo slecht valt. En voor die date iets anders verzinnen.
w
wolftranceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Binnenkort heb ik een date waarbij mijn partner dan graag GHB wil proberen. Ik heb het wel eens eerder gedaan, ben er geen fan van. Maar gisteren had ik de middag vrij, verveelde me en had het briljante plan om GHB weer eens te proberen, als een soort voorbereiding. De sweet spot vinden, dat soort overwegingen. Ik weet het, zeg maar niks... Anyway, ik nam 6ml. Een paar maanden terug had ik 2ml gedaan, zonder enig effect. Mijn GHB is getest op 0,332 gram GHB per ml, en op psychonautwiki had ik gelezen dat een normale dosis tussen de 1,0 en 2,5 gram is, dus ik zou in dat gebied uitkomen dacht ik, no problem (6 x 0,332gr ~ 2gr).

Ik nam dus 6ml. De eerste 45 minuten gebeurde er niets, maar daarna werd ik heel erg vreemd, een soort dronken zonder echt dronken te zijn, ik had mijn evenwicht nog wel maar voelde me heel erg "wappie" of "waus", duizelig, op zich wel lekker in het begin. Maar toen, ongeveer anderhalf uur na inname, werd ik misselijk... zo erg dat het al snel niet meer te houden was en ik heb overgegeven, niet heel veel maar weel over een uur verspreid telkens wat, steeds kleine beetjes, met dan die enorme misselijke gevoelens. Echt vreselijk. Is dit normaal? Heb ik nou te veel genomen? Kan dit van de GHB zijn? Blijkbaar wel maar ik vertrouw die dosis die psychonautwiki vermeld vanaf nu voor geen meter meer. Dacht er een betrouwbare bron in het hebben gevonden. Ik snap natuurlijk ook wel dat ieder mens anders is etc. maar toch, ik ben me niet echt te buiten gegaan hier denk ik. Of wel?

Hoe zien jullie dit? Ben ik erg dom geweest, of had ik pech? Wat is voor die aankomende date een betere aanpak? Eerlijk gezegd moet ik er nu even niet aan denken, aan GHB...
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je je echt te buiten gaat aan GHB ga je out. Dus ik denk dat je dosis op zich normaal was. De effecten ook, behalve het overgeven dan. Ik weet niet precies waardoor dat komt, maar misselijkheid is wel een vaak genoemde bijwerking van GHB.

Misschien is GHB gewoon niks voor jou? Anders zou je kunnen proberen om GHB te combineren met iets anders. Veel mensen vinden de combo met speed of MDMA bijvoorbeeld fijn.
w
wolftranceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank je. Ik laat de GHB even voor wat het is de komende tijd, denk dat het inderdaad gewoon mijn ding niet is. Ik heb er óf geen effect van óf word ziek. Ben er ff klaar mee. Ik wil niet het risico lopen tijdens een festival of nog erger, tijdens een date, plotseling zo ziek te worden. Dat haalt de lol wel van het festival of de date af. Man ik voelde me belabberd, veel erger dan wanneer je je te buiten gaat aan alcohol en dat heb ik slechts één keer in mijn leven meegemaakt, lang lang geleden...
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misselijkheid kan echt horen bij GHB. Eet niet teveel vooraf en probeer eens g van een andere leverancier.
F
FredFlagstoneLid
01-01-2024, 00:00
#6
wolftrance zei:
Binnenkort heb ik een date waarbij mijn partner dan graag GHB wil proberen. Ik heb het wel eens eerder gedaan, ben er geen fan van. Maar gisteren had ik de middag vrij, verveelde me en had het briljante plan om GHB weer eens te proberen, als een soort voorbereiding. De sweet spot vinden, dat soort overwegingen. Ik weet het, zeg maar niks... Anyway, ik nam 6ml. Een paar maanden terug had ik 2ml gedaan, zonder enig effect. Mijn GHB is getest op 0,332 gram GHB per ml, en op psychonautwiki had ik gelezen dat een normale dosis tussen de 1,0 en 2,5 gram is, dus ik zou in dat gebied uitkomen dacht ik, no problem (6 x 0,332gr ~ 2gr).

Ik nam dus 6ml. De eerste 45 minuten gebeurde er niets, maar daarna werd ik heel erg vreemd, een soort dronken zonder echt dronken te zijn, ik had mijn evenwicht nog wel maar voelde me heel erg "wappie" of "waus", duizelig, op zich wel lekker in het begin. Maar toen, ongeveer anderhalf uur na inname, werd ik misselijk... zo erg dat het al snel niet meer te houden was en ik heb overgegeven, niet heel veel maar weel over een uur verspreid telkens wat, steeds kleine beetjes, met dan die enorme misselijke gevoelens. Echt vreselijk. Is dit normaal? Heb ik nou te veel genomen? Kan dit van de GHB zijn? Blijkbaar wel maar ik vertrouw die dosis die psychonautwiki vermeld vanaf nu voor geen meter meer. Dacht er een betrouwbare bron in het hebben gevonden. Ik snap natuurlijk ook wel dat ieder mens anders is etc. maar toch, ik ben me niet echt te buiten gegaan hier denk ik. Of wel?

Hoe zien jullie dit? Ben ik erg dom geweest, of had ik pech? Wat is voor die aankomende date een betere aanpak? Eerlijk gezegd moet ik er nu even niet aan denken, aan GHB...
Klik om te vergroten...
Misselijkheid en GHB, ja. Ik neem met mijn maat meestal dezelfde hoeveelheid, beginnen met 4 ml, na XTC. Ik word er heel soms eerder misselijk van dan hij, maar volgens mij word ik er wel geiler van dan hij. Hij is meer een XTC-fan. Hij houdt meer van mellow, entactogeen. Vind ik ook leuk, maar de GHB-rush, het geile onderbuikgevoel, de tintelende ballen en de niet aflatende opkomende geilheidsgolven vind ik werelds. Niet te evenaren. En mijn pik blijft hard.
Meestal, àls ik misselijk word is het met één keer kotsen klaar. Als de misselijkheid doorzet wijt ik het meestal aan oververmoeidheid. Gebeurt een enkele keer.
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#7
wallawalla zei:
Misselijkheid en GHB, ja. Ik neem met mijn maat meestal dezelfde hoeveelheid, beginnen met 4 ml, na XTC. Ik word er heel soms eerder misselijk van dan hij, maar volgens mij word ik er wel geiler van dan hij. Hij is meer een XTC-fan. Hij houdt meer van mellow, entactogeen. Vind ik ook leuk, maar de GHB-rush, het geile onderbuikgevoel, de tintelende ballen en de niet aflatende opkomende geilheidsgolven vind ik werelds. Niet te evenaren. En mijn pik blijft hard.
Meestal, àls ik misselijk word is het met één keer kotsen klaar. Als de misselijkheid doorzet wijt ik het meestal aan oververmoeidheid. Gebeurt een enkele keer.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen last van misselijkheid e.d. bij ghb. Maar ik ken wel een paar mannen die het om die reden niet gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."