#1
Oh yeah dat ziet er heel goed uit, gefeliciteerd en welkom bij de club 🍄 geniet ervan!
Het lijkt me dat er redelijk veel water op het mycelium ligt?Ik had het bijna opgegeven maar…
Eindelijk resultaat!!!
Bedankt allen voor jullie adviezen en dan in het speciaal @Kriel !
Bekijk bijlage 63910
Bekijk bijlage 63911
Bedankt allen voor jullie adviezen en dan in het speciaal @Kriel
Ja maar ik durf er niet meer aan te komen. Haha! Maar het is ook wel heel dicht ingezoomd dus het lijkt ook wel erger dan het is. Ik laat het maar gewoon verdampen.Het lijkt me dat er redelijk veel water op het mycelium ligt?
Vochtigheid is prima hoor dus geen zorgen over maken.Het lijkt me dat er redelijk veel water op het mycelium ligt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."