Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuw kweekseizoen

Nieuw kweekseizoen

45 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat durf ik niet.
Dan weet je niet welke mannetjes de vrouwtjes bevrucht hebben en wat de eigenschappen van die mannetjes zijn.
Kan een verbetering maar ook een verslechtering zijn.
Daarnaast zit je wiet dan vol met zaadjes.

Ik hou zelf van meerdere soortjes maar omdat veel rassen verschillende fenotypes voortbrengen zit daar al genoeg variatie in.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ook nog 2 Fruit Spirit feminized, 2 Royal Creamatic autoflowers en 2 Hindu Kush feminized gezaaid.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hippie Langwaus zei:
Ook nog 2 Fruit Spirit femonized, 2 Royal Creamatic autoflowers en 2 Hindu Kush feminized gezaaid.
Klik om te vergroten...
Het is wel de omgekeerde wereld dit jaar. Nederland is al aan het genieten van de lente en hier in Barcelona wacht ik nog een paar weken. Maar mijn kalender geeft toch ook aan dat ik beste resultaat zal boeken als ik ontkiem tussen 6 en 10 april. En daarop volgende lading tussen 4 en 10 mei.

Het begint wel te kriebelen 😅
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn eerste plant staat al in bloei ondertussen van een zaadje dat ik eind februari geplant heb, het is toch een mooie plant geworden uiteindelijk ondanks minder zonlicht.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
jam zei:
Mijn eerste plant staat al in bloei ondertussen van een zaadje dat ik eind februari geplant heb, het is toch een mooie plant geworden uiteindelijk ondanks minder zonlicht.
Klik om te vergroten...

Gewoon buiten??
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Raver zei:
Gewoon buiten??
Klik om te vergroten...
Ze staat in een plastic serretje van de action, maar omdat het nu zo warm is laat ik het wel openstaan, ik had 2 zaadjes tegelijk gezaaid, waarvan 1 heel snel kiemde en het andere pas heel laat. Om deze 2 nadien te vergelijken heb ik het snelle zaadje in de serre gezet en het trage gewoon buiten. Het plantje in de serre is ong. 1m hoog geworden, het plantje buiten ong. 60cm denk ik. Maar die staat ook dag en nacht buiten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."