#1
TS postte dat zij wel eens drie dagen van de radar verdween om te gebruiken. Dat zou nu ook aan de hand kunnen zijn. Waarschijnlijk hebben wij ook wel dingen gezegd die zij liever niet had gehoord. Blijft giswerk maar gebeurt vaker.Komt het vaker voor dat iemand uit wanhoop (of iets dergelijks) een hulpvraag plaatst en vervolgens niks meer van zich laat horen?