#1
Mijn favoriet is de zuncle 11. Niet al te zwaar en een prima oppepper. Heerlijk om de dag mee te beginnen. Het neemt bij mij de spanning ook wat af. Heb wat lastige tijden meegemaakt, dus het werkt voor mij ook nog een therapeutisch.
Er gaat niets boven het roken met een goede bong!De essentie van mijn opmerking. Het is ook erg afhankelijk van de dosering.
Ik ben bij de bong uitgekomen omdat ik geen tabak meer rookte en Pure joints wel erg prijzig werden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."