Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJoint rollen op de oude manier.

Joint rollen op de oude manier.

9 antwoorden
519 weergaven
18-5-2026
-
-R4sc4L-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kijk hoe die madam in de video een joint rolt. (the old way) op 0:53
Hoe doe je dat?

S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is dit anders dan normaal dan?
-
-R4sc4L-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Toch anders dan ik het rol.
b
blower666Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, bestaat er tegenwoordig een manier, sowieso?
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#5
Amerika doen ze amper joints als ze joints maken doen ze dat met cones. Zij heeft gewoon een joint gedraaid en ziet er niet echt goed gedraaid uit haha. Wat ze opsteekt in een shot erna is een cone
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
-R4sc4L- zei:
Kijk hoe die madam in de video een joint rolt. (the old way) op 0:53
Hoe doe je dat?

Klik om te vergroten...
Gewoon binnenstebuiten zodat je minimaal vloei rookt. Dat is voor mij al ruim 20 + jaar normaal. Wist niet dat die manier'oud' gezien wordt. Ben niet anders gewend. Net als wiet boter maken voor 'space tosties' of cake lol. En met hasj gewoon volle melk met halve gram zachte hasj erbij verwarmen met wat kruiden om het lekkerder te laten smaken. Damn lol iedereen die ik ken draait ze zelfs nog binnenstebuiten en scheurt de overtollige vloei eraf.
Dit is niet oud of iets ook jongeren draaien de joints zo. Of zelfs Tulp maar dat kent vast bijna niemand meer gok ik hier op DF? :(

Gewoon de plakrand boven houden met plakband naar je toe draaien dan bevochtigen en dan na in elkaar draaien terug draaien tot je de rand ziet en rest afscheuren wat makkelijk gaat als je dat gelijk doet. (dat bevochtigen en na het draaien scheur je heel makkelijk de overtollige vloei weg scheuren) . Een tulp maken kost veel wiet en is eigenlijk alleen leuk als je in een groep 1 flinke joint draait met paar gram wiet erin. Wiet boter kan je het best even op Google zoeken daar kan je namelijk vrijwel alles mee maken van hartig tot zoet.

Maar hasjmelk werkt zoveel langer en sterker vergeleken met een normale hasj joint. Of chocolade melk met halve gram hasj maken.

Ben blijkbaar nog van de oude stempel; het rookt veel fijner met zo min mogelijk bloei.in Nederland zie ik in mijn vaste shops ook bijna iedereen gewoon binnenstebuiten draaien zodat het minder scherp is op de keel / inhaleren.

In andere landen noemen ze dit dit vast 'OG' maar ben al circa 24 jaar niets anders gewend. Ik draai tijdens een LSD trip makkelijker binnenste buiten ipv van veel bloei. Deze informatie staat gok ik ook in mijn Algemene Wiet informatie sticky onderwerp :wink:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Gewoon binnenstebuiten zodat je minimaal vloei rookt. Dat is voor mij al ruim 20 + jaar normaal. Wist niet dat die manier'oud' gezien wordt.
Klik om te vergroten...

Ja precies, mijn vriend doet dit ook altijd zo.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdloos zei:
Gewoon binnenstebuiten zodat je minimaal vloei rookt. Dat is voor mij al ruim 20 + jaar normaal. Wist niet dat die manier'oud' gezien wordt. Ben niet anders gewend. Net als wiet boter maken voor 'space tosties' of cake lol. En met hasj gewoon volle melk met halve gram zachte hasj erbij verwarmen met wat kruiden om het lekkerder te laten smaken. Damn lol iedereen die ik ken draait ze zelfs nog binnenstebuiten en scheurt de overtollige vloei eraf.
Dit is niet oud of iets ook jongeren draaien de joints zo. Of zelfs Tulp maar dat kent vast bijna niemand meer gok ik hier op DF? :(

Gewoon de plakrand boven houden met plakband naar je toe draaien dan bevochtigen en dan na in elkaar draaien terug draaien tot je de rand ziet en rest afscheuren wat makkelijk gaat als je dat gelijk doet. (dat bevochtigen en na het draaien scheur je heel makkelijk de overtollige vloei weg scheuren) . Een tulp maken kost veel wiet en is eigenlijk alleen leuk als je in een groep 1 flinke joint draait met paar gram wiet erin. Wiet boter kan je het best even op Google zoeken daar kan je namelijk vrijwel alles mee maken van hartig tot zoet.

Maar hasjmelk werkt zoveel langer en sterker vergeleken met een normale hasj joint. Of chocolade melk met halve gram hasj maken.

Ben blijkbaar nog van de oude stempel; het rookt veel fijner met zo min mogelijk bloei.in Nederland zie ik in mijn vaste shops ook bijna iedereen gewoon binnenstebuiten draaien zodat het minder scherp is op de keel / inhaleren.

In andere landen noemen ze dit dit vast 'OG' maar ben al circa 24 jaar niets anders gewend. Ik draai tijdens een LSD trip makkelijker binnenste buiten ipv van veel bloei. Deze informatie staat gok ik ook in mijn Algemene Wiet informatie sticky onderwerp :wink:
Klik om te vergroten...
MyLittlePonyPack zei:
Ja precies, mijn vriend doet dit ook altijd zo.
Klik om te vergroten...
Mijn vrienden ook hoor. Mij is het nooit gelukt dat echt te leren, lukt alleen per toeval, maar dr is niks ouderwets aan hahaha. De tulp ken ik niet maar we (ok: zij) maken wel vaak andere gekke, zoals zo’n gevlochten/ twister joints of kruisjoints. Voor speciale gelegenheden🤪
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Mijn vrienden ook hoor. Mij is het nooit gelukt dat echt te leren, lukt alleen per toeval, maar dr is niks ouderwets aan hahaha. De tulp ken ik niet maar we (ok: zij) maken wel vaak andere gekke, zoals zo’n gevlochten/ twister joints of kruisjoints. Voor speciale gelegenheden🤪
Klik om te vergroten...

Dit is de de Tulp:

https://drugsforum.nl/threads/welke-drugs-gebruik-jij-op-dit-moment.2479/page-3695#post-2007979

Ik kan zelf ook niet draaien, wel eens geprobeerd maar werd echt niks. Maar misschien maar beter ook want dan blijft er niks meer van de wiet van vriend over als hij aan het werk is anders 🙈
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
MyLittlePonyPack zei:
Dit is de de Tulp:

https://drugsforum.nl/threads/welke-drugs-gebruik-jij-op-dit-moment.2479/page-3695#post-2007979

Ik kan zelf ook niet draaien, wel eens geprobeerd maar werd echt niks. Maar misschien maar beter ook want dan blijft er niks meer van de wiet van vriend over als hij aan het werk is anders 🙈
Klik om te vergroten...
Oooo ik kan wel draaien maar niet binnenstebuiten ):

nu al een maand niet geblowd trouwens🔥🔥🔥

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."