#1
Ik heb deze klachten ook alleen niet door cocaine maar door 3mmc ik probeerde het ook uit te zoeken en kwam vooral op dingen uit dat je bijv. Miss niet genoeg water hebt gedronken of doordat je neusslijmvlies ontstoken is etcIk heb de laatste tijd een soort hoofdpijn/misselijkheid bij mijn dagelijkse cocaïne gebruik. De 'hoofdpijn' voel ik tussen mijn wenkbrouwen, ietsjes erboven. Het zeurt een beetje.
Ik doe met een halve gemiddeld 2 dagen, dus zo veel is dat ook weer niet als ik naar anderen gebruikers kijk. Ik dacht eerst dat het misschien een koolhydraten te kort was, daar heb ik vaker soms last van in de avond, maar ik drink de laatste tijd frisdrank tijdens mijn gebruik dus dat is 'm ook niet ...
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn ??