Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdvies en ervaring over candyflip of een nexusflip

Advies en ervaring over candyflip of een nexusflip

4 antwoorden
723 weergaven
18-5-2026
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maart 06 ga ik naar een zeer grootste editie in de ziggodome van verknipt. Deze gaan extra groot uitpakken met de lampen en lasers gok ik. Ik ga wat xtc nemen dit feest alleen ik wil het visuele gedeelte een keer opkrikken. Ik heb veel tripervaring. Afgelopen week een lsd trip van 260mic gedaan en dat beviel erg goed. Truffels bijna 30gram. 2cb ook zeer veel gedaan. Wat raden jullie sneller aan? Eerst xtc en dan 2cb op t einde of juist een zegel lsd nemen (hoeveel lsd is dan geschikt?) En dan xtc?

Ik heb veel vragen maar goed ik denk dat t beste is om gewoon te zien wat jullie me kunnen vertellen over deze 2 combinaties. Denk aan doseringen, juiste timing, etc.

Alvast bedankt👍
P
PinnacleLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSD duurt langer dan X, dus als je voor die combo gaat zou ik eerst een zegel pakken en dan later x/m erbij. Nexusflip heb ik beide kanten op gedaan, werkt beide prima, de xtc was meestal wel wat sterker aanwezig dan de 2cb, meer een soort xtc sessie met wat extra visuals. In het geval van LSD (of een ander psychedelicum met meer headspace) zou ik je dosering niet te hoog zetten, het is best intens met veel mensen om je heen.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor de keuze en timing is belangrijk hoe lang je de duur van het feest voor jou plant.
Voor LSD heb je echt ruim de tijd nodig, immers.
En inderdaad rustig aan met de dosering. Er is op DF al heel wat info over te vinden, met diverse invalshoeken. Ga daar eens in grasduinen.

Ik heb nog geen praktijkervaring. Ben al lang blij dat ik in december/januari twee LSD ervaringen mocht opdoen. Dit jaar wil ik een flip doen, maar dan specifiek op een outdoorfestival. Dan heb ik meer de ruimte en kan ik me wanneer ik dat wil me even afzonderen op een rustig stukje gras.
R
ReggaeBlasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
We willen gwn direct naar binnen dus we zijn daar een goeie 9 uur. Het gene waar ik over inzit is of ik wel meer visuals ga krijgen met een microgram of 75-100. Dus dat kleuren mooier worden. Geen idee meer hoe ik dat ervaarde op die dosis namelijk. Ik dacht meer dat alles meer wavy was ipv echt prachtige kleuren.
d
devilish010Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je nog wel een maag vriend? Hahah. Las hem eerst van 2025 nu dit jaar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."