Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb je nog wel een maag vriend? Hahah. Las hem eerst van 2025 nu dit jaar"
"Serotinedream zei: Hoi allemaal, Helaas ben ik een beetje stom geweest. Maar ik haal altijd mijn 3mmc bij dezelfde dealer, dus ga er van uit dat het goed is Vandaag heb ik een heel ander effect gekregen, hartkloppingen, hoofdpijn en meer opgefokt Het lijkt meer op sos, maar smaakt en geurde daar niet naar Ik weet dat het niet de bedoeling is om te speculeren, maar ik dacht dat dit de juiste plek was om het te vragen, want het is het beste eng om niet te weten wat het is .. Of misschien 4mmc, dat zou ook kunnen, van ik hoop dat iemand zich hier misschien herkent en mij iets meer kan vertellen Ik ben redelijk wat acceptabel, maar dit is niet fijn. Antwoord van de dealer ook Bedankt voor het lezen, en komt goed hoor, ik zou zelfs mijn verhaal kwijt Welterusten Klik om te vergroten... Dit is waarschijnlijk coke geweest, ik herken hartkloppingen, hoofdpijn (licht) en de opgefokt zijn. Coke geeft sowieso hartkloppingen als dit teveel is geweest, lijntjes coke moet je niet doen als je het niet kan handelen"
"Bengozy zei: Heb dit alleen gehoord van 4m. Zelf nooit echt dat gehad bij 3m. Wel een soort zoet chemische geur. Klik om te vergroten... Zoet?? Nee toch, dat heb ik nog nooit geroken. 4m vind ik wel zoet ruiken, maar misschien heb ik gewoon geen neus meer"
"CuriousExplorer zei: Coke proeft, ruikt en ziet er compleet anders uit dan x-mmc. Het zal vast en zeker 1 of andere vage RC stim geweest zijn die als 3mmc verkocht werd. Het forum staat er vol van. Klik om te vergroten... Ja dat weet ik. 3m vind ik persoonlijk ruiken naar kattenpis en de smaak is vies chemisch waarbij je gewoon een vieze bek MOET trekken"
"devilish010 zei: Ja dat weet ik. 3m vind ik persoonlijk ruiken naar kattenpis en de smaak is vies chemisch waarbij je gewoon een vieze bek MOET trekken Klik om te vergroten... Mocht dit wel? Of is dat ook tegen de regels 🥺🥺"