#1
Zij zeggen dat ik niks mag, wat een professionele normale reactie is toch?Even overleggen met degene die jou de medicatie voorschrijft.
Zij zeggen dat ik niks mag, wat een professionele normale reactie is toch?Even overleggen met degene die jou de medicatie voorschrijft.
Even overleggen met degene die jou de medicatie voorschrijft.Hiiiiii lieve leden
Hier ben ik weer haha, ik ga binnen 3 maanden naar awakenings 😍
het is meer dan 2 jaar geleden dat ik drugs gedaan heb. Ik ben onverwachts moeten starten met escitalopram (SRRI) op 4 januari.
ik zit nu aan 20mg en voel me wel goed, ik heb heel veel zin in een feestje.
ik heb een combi ticket awakenings, iets waar ik elk jaar naar uit kijk, ik heb al 3 edities niks aangeraakt, maar wil nu toch eens kunnen genieten en eventjes alles loslaten.
alleen ben ik een enorm bewuste gebruiker en ben ik bewust van het feit dat xtc of 3 mmc geen optie is.
wat zouden jullie doen in mijn plaats? Aub niet zeggen dat niks zonder risico is want ook dat weet ik. Ik wil het gewoon zo veilig mogelijk maar toch eens niet nuchter.
Het lijkt mij ook de verstandigste keuze. Blijf sowieso maar weg van Serotonine-slurpers zoals MDMA en ook de MMCtjes. Misschien dat Amfetamine wel kan maar het blijft een risico.Zij zeggen dat ik niks mag, wat een professionele normale reactie is toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."