Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAwakenings 2026 😍

Awakenings 2026 😍

4 antwoorden
447 weergaven
18-5-2026
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#1
_shikantaza zei:
Even overleggen met degene die jou de medicatie voorschrijft.
Klik om te vergroten...
Zij zeggen dat ik niks mag, wat een professionele normale reactie is toch?
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hiiiiii lieve leden

Hier ben ik weer haha, ik ga binnen 3 maanden naar awakenings 😍

het is meer dan 2 jaar geleden dat ik drugs gedaan heb. Ik ben onverwachts moeten starten met escitalopram (SRRI) op 4 januari.

ik zit nu aan 20mg en voel me wel goed, ik heb heel veel zin in een feestje.

ik heb een combi ticket awakenings, iets waar ik elk jaar naar uit kijk, ik heb al 3 edities niks aangeraakt, maar wil nu toch eens kunnen genieten en eventjes alles loslaten.

alleen ben ik een enorm bewuste gebruiker en ben ik bewust van het feit dat xtc of 3 mmc geen optie is.

wat zouden jullie doen in mijn plaats? Aub niet zeggen dat niks zonder risico is want ook dat weet ik. Ik wil het gewoon zo veilig mogelijk maar toch eens niet nuchter.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hiyou zei:
Hiiiiii lieve leden

Hier ben ik weer haha, ik ga binnen 3 maanden naar awakenings 😍

het is meer dan 2 jaar geleden dat ik drugs gedaan heb. Ik ben onverwachts moeten starten met escitalopram (SRRI) op 4 januari.

ik zit nu aan 20mg en voel me wel goed, ik heb heel veel zin in een feestje.

ik heb een combi ticket awakenings, iets waar ik elk jaar naar uit kijk, ik heb al 3 edities niks aangeraakt, maar wil nu toch eens kunnen genieten en eventjes alles loslaten.

alleen ben ik een enorm bewuste gebruiker en ben ik bewust van het feit dat xtc of 3 mmc geen optie is.

wat zouden jullie doen in mijn plaats? Aub niet zeggen dat niks zonder risico is want ook dat weet ik. Ik wil het gewoon zo veilig mogelijk maar toch eens niet nuchter.
Klik om te vergroten...
Even overleggen met degene die jou de medicatie voorschrijft.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hiyou zei:
Zij zeggen dat ik niks mag, wat een professionele normale reactie is toch?
Klik om te vergroten...
Het lijkt mij ook de verstandigste keuze. Blijf sowieso maar weg van Serotonine-slurpers zoals MDMA en ook de MMCtjes. Misschien dat Amfetamine wel kan maar het blijft een risico.

Het kan ook zijn dat de medicatie de effecten blokkeert, dus rustig aan met de drugs mocht je weinig merken.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor dergelijke topic's is iemand als @Neo-Shulginist onmisbaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."