Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbasen

basen

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
z
zuivercokeLid
01-01-2024, 00:00
#1
kun je rauwe coke ook basen of moet hij zijn uitgekookt??
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
*verplaatst naar cocaine*
Kan wel maar is erg vies, en zonde naar mijn mening. En voelde het niet genoeg/niet voor al dat geld. Als je het roken wilt zou ik het toch gewoon uitkoken, al hou je minder over. Zal stuk minder scherp/vies zijn in je keel en longen.Kan wel maar erg vies, en zonde is mijn mening. Als je het roken wilt zou ik het toch gewoon uitkoken, al hou je minder over. Zal stuk minder scherp/vies zijn in je keel en longen.
z
zuivercokeLid
01-01-2024, 00:00
#3
25tolife zei:
*verplaatst naar cocaine*
Kan wel maar is erg vies, en zonde naar mijn mening. En voelde het niet genoeg/niet voor al dat geld. Als je het roken wilt zou ik het toch gewoon uitkoken, al hou je minder over. Zal stuk minder scherp/vies zijn in je keel en longen.Kan wel maar erg vies, en zonde is mijn mening. Als je het roken wilt zou ik het toch gewoon uitkoken, al hou je minder over. Zal stuk minder scherp/vies zijn in je keel en longen.
Klik om te vergroten...
maar als je bori bij je dealer koopt is het ook gemixt dat komt dan toch ook vies aan of kook je het toch nog een keer uit?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."