#1
kun je rauwe coke ook basen of moet hij zijn uitgekookt??
maar als je bori bij je dealer koopt is het ook gemixt dat komt dan toch ook vies aan of kook je het toch nog een keer uit?25tolife zei:*verplaatst naar cocaine*
Kan wel maar is erg vies, en zonde naar mijn mening. En voelde het niet genoeg/niet voor al dat geld. Als je het roken wilt zou ik het toch gewoon uitkoken, al hou je minder over. Zal stuk minder scherp/vies zijn in je keel en longen.Kan wel maar erg vies, en zonde is mijn mening. Als je het roken wilt zou ik het toch gewoon uitkoken, al hou je minder over. Zal stuk minder scherp/vies zijn in je keel en longen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."