Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ze 2 weken terug in huis gehaald, had verwacht dat de leveringstijd veel langer zou duren maar ze zaten 1 dag later in de bus! Ze branden dus al even in mijn kastje maar vanavond ga ik ze eindelijk proberen. Ik ben benieuwd"