Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn eerste salvia trip was wel geslaagd. bij mij duurde het ongeveer 5-10 minuten. er zit ook wel een na-space bij maar die duurde kort, na 15 minuten was ik wel weer normaal. maar ligt er ook een beetje aan welke sterkte je gaat gebruiken, ik had de 10x versie."
"als je je goed voorbereid en begint met de 5x kan er niks mis gaan denk ik.. en mocht je bad gaan, dan is het hooguit na 15 minuten weg."
"vraagje voor de kwekers hier.. ik heb net een mushbag klaargemaakt. bij de instructie staat dan dat je de mushbag moet plaatsen op een warme donkere plaats. in mijn kamer is het best koud, 15 graden ongeveer. zou je de mushbag ook op de vensterbank (boven de verwarming) kunnen neerzetten? ik doe de gordijnen dan wel dicht zodat het wel donker blijft. /edit: ik zie net dat dit topic eigenlijks in een ander subforum hoort. sorry, ik ben ook net nieuw hier."
"oh heh. vergeten erbij te zetten dat er paddo's uit moeten komen. equador paddo's om precies te zijn. ik dacht wel dat het kon, maar ik heb paar weken geleden ergens gelezen dat je ze niet boven de verwarming moest neerzetten. ik weet niet meer waar dat stond. nja, ik heb ze nu dus verplaatst naar de woonkamer, daar is het 21 graden ofzo. dus ik zal wel zien of er wat gaat groeien. als er wat komt zal ik foto's maken."
"nee, het is een mushbag. plastic zak met rogge spul erin. ik ben nu 4 dagen bezig en zie wel wit spul. maar niet zo heel veel. en nee, ik ben geen eskimo :P maar ik zit haast nooit in mijn kamer, ik slaap er alleen in."
"the cure - play for today"
"pff, ik dacht dat je het er gewoon droog in moest gooien.. gelukkig lees ik dit topic net.. hoeveel moet er eigenlijks in?"
"dit is mijn mushbag.. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } nog langer laten staan of een laagje vermiculiet erop doen?"
"oke, maar moet ik die hele 1 liter zak erin doen? ik heb het vochtig gemaakt en licht bestrooid."
"gedaan, nu weer afwachten.. :P maar ehh, er komt wel een vies luchtje uit de mushbag..is dat normaal?"