Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik elke dag . Als ik niet gebruik. Moet ik moeite doen om niet bewustenloos te geraken. Verder hb ik last vn ademhalings ritme en hartkloppingen. Spierontspanners en slaappillen helpen me als ik slaap nodig heb. Soms ben ik 8-10 dagen wakker als ik dan ga slapen word ik 6 uur later wakker volledig uitgerust . Ben al vaak ineens proberen te stoppen ben dan dood ziek geworden hevige koorts, braken en kortsluitingen van hersens uiteindelijk werd ik nog depressief en begon ik weer. Daarom bn ik nu begonnen met minderen en veel vitaminen binnenkrijgen. Ook dopaminen aanvullen dmv chocolade en zon. Het is belangrijk om dag planning te maken en doelen te hebben. Ben zelf nog niet helemaal kunnen stoppen zoals ik al zei doe het nog elke dag maar de hoeveelheid verminderd elke dag als je dagen tussen laat heb je last van de afkick en zoek je redenen om het te blijven doen."