Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een beetje een vreemde eerste post maar ik had toch een vraagje; nu mijn vriendin is zwanger (22weken ver al ) maar we wisten dit eigenlijk niet gedurende de eerste 2 maand en aangezien we nogal beiden graag trippen heeft zij in die 2 maand nog af en toe getript; nu was de vraag: wat voor invloed heeft dit op het kind..? vraagje2: in belgie is er een bloeiende handel in trips genaamd maya's en de nieuwe hofmanns (5keer het gezicht van hofmann op een vel van 100) nu word er beweerd dat deze per trip om en rond de 400 en 450µg bevatten, klopt dit? namaste"
"lysergine25 zei: Aldous zei: Ik zou toch maar stoppen met de lsd tijdens de zwangerschap. Je zal maar een afstapje/trap fout inschatten en dan verkeerd terecht komen! Klik om te vergroten... Was dit nou weer voor onzin ? Wat heeft de LSD ermee te maken, dan mag je ook niet meer neuken tijdens de zwangerschap want dan stoot je de foetus dood. En ook niet naar zwangerschapsles want dan kon je wel is overreden worden door een tank .... Klik om te vergroten... grapjas Aldous zei: Ik zou toch maar stoppen met de lsd tijdens de zwangerschap. Je zal maar een afstapje/trap fout inschatten en dan verkeerd terecht komen! Heb trouwens ook die maya's uit antwerpen en die zijn als het goed is idd 200 mics. Klik om te vergroten... niet uit antwerpen, die zijn idd minder, maar die uit gent en we zijn beiden even "op rust" qua lsd toch nog ffe n nota op dat insmeren, nja, ik heb het 'm echt al weten doen.. en zo kostbaar is liquid niet als je iemand kent die de liquid fabriceerd"
"zeker? want het is iemand uit gent die ze zelf maakt..? natuurlijk wel heel mooi om te zeggen ken ook iemand die de nieuwe hofmanns nog eens besmeert met vloeibare acid..?"
"nuja, voor mij komt het eigelek best handig uit lsd begon me toch al serieus te vervelen anyway, nu ik gewoon en zij houd het bij sigaretten pfff al dat nuchter gedoe"
"zij is ondertussn geminderd naar 1 a 2 sigaretten per dag, volgens de gyn is dit ook oké dus chilly, nogmaals bedankt voor al de replies trouwens, ben er een beetje van verschoten ma iig mercikes en tot alsk weer is wa wil lzd'en peace"
"lang geleden dat ik hier ben geweest een flinke jongen van 56 cm ^^ groetjes"
"hehe best grappig, maar 'k moet wel zeggen, dat als je echt hallucineert van lsd, het niet langer een visueel effect is op de realiteit, maar een mentale projectie van hetgeen je ziet uit je onderbewustzijn op je netvlies (valse toevoeging van informatie in de hersenen)"