Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als je zoveel hebt geblowed (en gedronken) dat je moet kotsen, je omdraait richting een steegje, denkt dat je die steeg doorrent en in 1 keer door naar huis rent, gaat slapen, en dan wakker wordt van je vrienden die je wakker schudden in die steeg... En die dan vertellen:"gast, dat was zo grappig, je sprong op die fiets die in die steeg stond! *lachkick*"... was wel in 1 keer nuchter."
"Oom Klaas zei: yoyoyo zei: Snuiftabak is chill, zeker op plaatsen waar je niet mag/kan roken (*kuch* ouders *kuch*). Als je dan helemaal zenuwachtig wordt van nicotine gebrek is snuiftabak een goed alternatief... Verder lijkt me 2 lijnen van 2 cm redelijk veel... Neem zelf meestal 2 van een halve cm ofzo. In Duitsland hebben ze die shit trouwens in heel veel varianten; framboos smaak was best ok! Klik om te vergroten... Je mag niet roken van mammie en pappie? Klik om te vergroten... Eigenlijk niet van mn schoonouders... :P"
"Snuiftabak is chill, zeker op plaatsen waar je niet mag/kan roken (*kuch* ouders *kuch*). Als je dan helemaal zenuwachtig wordt van nicotine gebrek is snuiftabak een goed alternatief... Verder lijkt me 2 lijnen van 2 cm redelijk veel... Neem zelf meestal 2 van een halve cm ofzo. In Duitsland hebben ze die shit trouwens in heel veel varianten; framboos smaak was best ok!"