Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In principe is het verschil tussen 90 en 100 mg te verwaarlozen. Mocht 80 a 90 mg gewoon lekker inslaan dan lijkt t mij niet dat je van 100 mg opeens super hard gaat. Let wel op mogelijke spreiding die de pil kan bevatten. Zelf heb ik vaak pillen tussen de 170 en 210 mg en neem ook altijd een halfje om mee te beginnen. Moet zeggen dat ik niet heel veel verschil merk qua inslag. Ene keer kan iets heviger zijn dan de andere, maar dat ligt puur aan je mindset en voorbereiding imo. Zolang je rond de (1,5mg x kg lichaamsgewicht) blijft is er weinig aan de hand. Mocht het toch teveel zijn dan zal je wss de eerste 10 a 15 min na inslag staan te spacen als een gek. Mogelijk moet je er zelfs even 5 min bij gaan zitten. Raak dan NIET in paniek en laat t over je heen komen. Hierna zal je wss weer lekker gaan en een top avond beleven. Dit zie ik echter niet gebeuren! Als je 65+ kg bent dan zou ik gewoon een hele nemen en dan op een normale manier bijdoseren (2x een halve?)."
"Helemaal uitgewerkt lijkt mij stug, maar snap op zich wel wat je bedoelt. Als je 'te laat' bij pakt dan kom je niet meer op het niveau dat je had toen je lekker ging. 2,5u ertussen is naar mijn mening wat aan de lange kant maar zou in principe moeten kunnen? Zelf pak ik altijd bij op het moment dat ik het gevoel heb dat het iets minder wordt. Hierdoor weet ik enigszins of hetzelfde niveau te blijven. Meestal is dit 1,5 a 2 u na de vorige inname. Hoop dat je volgende MDMA ervaring wel smooth verloopt. x"
"Oranje Red Bulls, beste pillen Begin maart aan de Nintendo's, can't wait!"
"Gewoon om een uurtje of 4 nemen, tussen 6 en 10 hard gaan en dan de eindshow weer redelijk normaal beleven. Zo doe ik t meestal op festivals en dat bevalt mij prima!"