#1
Hallo people!
Ik neem een paar x per jaar XTC op een feestje. Nou neem ik altijd halfjes, dat is lekker "veilig" en beter te doseren is mijn persoonlijke mening.
De pillen die ik tot nu toe had zaten tussen de 150mg en 180mg per pil. (getest) Dus laten we zeggen dat de zwaarste halve 90 mg en de lichtste halve 75mg was. Nu heb ik pillen gekocht die getest zijn op 100mg per pil, vrij licht dus. Nu vraag ik mij af of ik daar een hele van kan nemen in ene, ik heb nog nooit eerder een hele in ene genomen. (lekker safe..)
Ik vind een halve van dus 50mg erg weinig.. Maar omdat ik nog nooit meer als 90mg in ene heb genomen vraag ik mij af of 100mg niet teveel is. Gemiddeld heb ik denk ik 80mg in ene ingenomen. En dan natuurlijk wel bijpakken na een uurtje of 2 a 3. Is dan 100mg in ene teveel? Ik eet heel goed van te voren en ga uitgerust naar het feest en ook ben ik goed vertrouwd gezelschap die er ook ervaring mee hebben.
En mocht het wel wat teveel zijn die 100mg, wat gebeurd er dan bij het "inslaan" en erna?
Of kan ik beter een halve nemen en dan na een uur of zo nog een halve? Ik ga wein ig naar feestjes dus ik wil wel een leuk feest! Iemand verstand ervan? Thanks!![:sunglasses:]()
Ik neem een paar x per jaar XTC op een feestje. Nou neem ik altijd halfjes, dat is lekker "veilig" en beter te doseren is mijn persoonlijke mening.
De pillen die ik tot nu toe had zaten tussen de 150mg en 180mg per pil. (getest) Dus laten we zeggen dat de zwaarste halve 90 mg en de lichtste halve 75mg was. Nu heb ik pillen gekocht die getest zijn op 100mg per pil, vrij licht dus. Nu vraag ik mij af of ik daar een hele van kan nemen in ene, ik heb nog nooit eerder een hele in ene genomen. (lekker safe..)
Ik vind een halve van dus 50mg erg weinig.. Maar omdat ik nog nooit meer als 90mg in ene heb genomen vraag ik mij af of 100mg niet teveel is. Gemiddeld heb ik denk ik 80mg in ene ingenomen. En dan natuurlijk wel bijpakken na een uurtje of 2 a 3. Is dan 100mg in ene teveel? Ik eet heel goed van te voren en ga uitgerust naar het feest en ook ben ik goed vertrouwd gezelschap die er ook ervaring mee hebben.
En mocht het wel wat teveel zijn die 100mg, wat gebeurd er dan bij het "inslaan" en erna?
Of kan ik beter een halve nemen en dan na een uur of zo nog een halve? Ik ga wein ig naar feestjes dus ik wil wel een leuk feest! Iemand verstand ervan? Thanks!