Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op het hoogtepunt van de trip voelt alles zo heerlijk licht aan: mijn ledematen, het flesje water in mijn hand, de sigarettenrook in mijn longen, de kleding op mijn lichaam. Heel raar, in dagelijks leven rook ik niet, maar onder invloed van MDMA steek ik de een na de ander op. O ja en dat vriendenverhaal op feesten. Op een feest heb ik ook altijd de grootste moeite om mn vrienden terug te vinden. Ik zie ze gewoon echt niet, totdat ik wordt aangestoten hey hier staan we, en dan staat iedereen gewoon pal naast me. Het lijkt wel.. alsof iedereen van een afstandje er hetzelfde uitziet soms. En dat simpele dingen en simpele gesprekken vaak lastig zijn, is alleen maar enorm grappig Maar het vreemdst vind ik toch ook altijd de comedown en de dag erna. Als ik wegloop van een feest of daarna in bed lig, hoor ik altijd de muziek nog. En die dromen. Zoals meerderen hier posten, heel intense realistische fantasierijke dromen over onmogelijke dingen en situaties. Deze dromen blijven soms dagen hangen. Dit wordt overigens duidelijk erger naarmate de frequentie van mijn gebruik toeneemt. En als ik dan wakker wordt na een paar uur 'slaap', is de wereld nog zo vaag, anders haast. Aan de ene kant voel ik me dan nog heel prettig, maar ik ervaar ook een zekere leegte. Waar er onder invloed van M geen haar op mijn hoofd denkt aan wat voor vorm van sex dan ook (het idee alleen al ) kan ik dat the day after juist wel weer erg prettig vinden. ja het gekste side effect vind ik de dromen en de rare wereld de dag erna."