Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hahahaha wel kut voor je man, ik ben nu 16 en blow al 3 jaar byna altyd lege maag en heb dit echt nog nooit meegemaakt maar wel ffucked up dat peace en doe voorzichtig!"
"Re: Madelief zei: .. Eej bizar! ik had vorige week zaterdag eenzelfde ervaring! Ik zat thuis bij paar vrienden, en na anderhalf dollartje zag ik brillen bij hun verschijnen - begon t mee. was wel funny -. Even later kwam er een grote protretfoto tot leven; complete cartoon gewoon! Na een paar keer knipperen verdween alles, maar zodra ik mijn ogen even op hetzelfde punt liet hangen was het dr weer. Verschijningen in de kamer, uit planten, kasten enzo.. T was niet eng - wist dat het weer weg zou gaan - maar wat niet relaxed was, was dat de huid van mijn armen aangetast leek: alsof dr (niet bewegende gelukkig) wormpjes in/opzaten... De gezichten van mijn vrienden zagen eruit alsof ze littekens van onwijze brandwonden hadden.. Huh! Bij t naar fietsen ondervond ik de grappige gevolgen van een 4 cm diepte die ik kwijt was (slot fiets niet open/ stoepjes, naast trap stappen) Geen idee dat t kon.. Ben niet veel gewend kwa pillen (meestal maar 1 als ik neem), maarre; bizar. Wel funny voor n keertje, maar liever geen horrorscene op n feestje . Thriller!! Hihi! @1337; toevallig ook dollars/ omgeving N-Holland? Klik om te vergroten... heey jaa ik slik welis een pilletje of 3 om de maand en iedere keer als ik heb geslikt hallucineer ik... ik zag spinnenwebben met veel spinnen op de bank onder de oksel van een vriend zag ik enge wespen ensow en op een rode matras zag ik allemaal fruitvliegjes helemaal vol en t blijft ook de hele tijd"
"gregory94 zei: mhmmm en laatst had ik het zo....dat ik compleeeeeeet random dingen zei , en gigantisch domme/stomme antwoorden gaf op alles wat mensen zeiden xD....Ik verstond ook andere dingen in wat mensen zeiden... enjaaah ik dacht toen.... miljeir! Te veel! Klik om te vergroten... hahhahahahhah waaauw dat had ik ook ik riep zomaar domme dingen tegen vrienden over me werk ezno hahahha later datte horen was wel grappig maar vooral doorgaan"
"heey ikk ga zaterdag stad chillen met paar vrienden wie joint mee ping of app me iedereen is welkom tel: nummer weggehaald wegens privacy ping: 27B95207 see ya"
"hahahhahahaha ben ff in marokko op vakantie maar de stad is amsterdam ping me!!"