Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geen idee waarom, maar ik ga altijd wel lekker op: Eli Eli Misun (Maduk remix)"
"Haay Het onderwerp zegt het al, en ik weet dat er al veel topics zijn over XTC, Maar het is altijd fijn om weer nieuwe dingen te horen [Uit 2016]. Ik ga aankomend weekend, Zaterdag, weer naar een lekker techno feestje, en meestal gebruik ik hasj op de avond zelf, maar ik wil nu eens verder experimenteren Ik kom uit bij: XTC. Wat zijn nou de echte: Do's Dont's Feiten / Fabels van het stimulerend middel: Xtc?"
"@benniesmitters Bedankt voor je hulp! Hopen dat hij goed gaat vallen"
"Bedankt voor je hulp! Ik hoop dat hij goed gaat vallen"
"@benniesmitters Thnxx, ik laat nog wel even weten op het Forum wat ik ervan vond!"
"Goedemorgen, Wat heb ik het leuk gehad, ik heb de pil genomen voordat we naar binnen gingen, ik voelde me dus nog vrij normaal de eerste 20 a 30 minuten. Tot dat ik opeens tintelingen voelde, nog steeds niet wetende of het kwam door de muziek of echt door de pil. Ik heb gemerkt dat een kwary pil, wat ik heb genomen, te weinig was voor mij, ik lag tegen het randje aan; de muziek was heerlijk.. Maar ik weet vanzelf dat ik niks speciaals heb gevoeld. Volgend feestje neem ik 2 kwartjes... X"
"Mensen mogen zelf weten of ze het willen gebruiken. Maar ik vindt naast het experimenteren van drugs ook belangrijk dat je later je "ervaring" kan delen met je eigen kinderen, misschien is dat ver gezocht maar zo zie ik het. En het blijft natuurlijk een kick, om iets nieuws te proeven, voelen of te beleven."