Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGekleurde vloei

Gekleurde vloei

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
Die doorzichtige (glucose dacht ik) vloei is echt heel raar.

Als je hem net dicht hebt ziet het er wel leuk uit, maar na een paar hijsen rimpelt heel de joint en ziet het er niet erg smakelijk meer uit..
P
PepTalkLid
Bij smartshops, tabakswinkels en nachtwinkels zijn zulk soort vloei vaak te bemachtigen.
Of ze precies hebben wat je bedoelt weet ik niet, maar het is altijd het proberen waard!
B
BartjeehLid
Ik kwam onlangs op het idee hoe gaaf gekleurde vloei zou zijn! Dus ik gelijk naar google.. (nouja.. 2 dagen later..) En ik kwam wel dit tegen! http://www.rollingpaperdepot.com/Glass- ... -King-Size

Maar die kan ik niet gemakkelijk hier krijgen. Alleen via ebay... Dus nu vroeg ik me af. Is er iemand anders.. Die weet waar ik gekleurde vloe in NL kan halen?
m
mandragoraLid
heb het zelf ook al gehad, vloei bedrukt met aarbeitjes, gele vloei, paarse vloei... allemaal met een appart smaakje, helaas voor jou had ik dit in België op de kop kunnen tikken.

Vind zelf gewone vloei wel beter, vond de smaak niet goed van die 'speciale' vloei en de vloei was te dik in vergelijking met de reguliere vloei.

grts
T
TijdloosLid
Hahaha doorzichtige vloei is het leukst nog dan denk ik.
Net een rare sigaret die je op schoolreisje kan oproken :stoned:
(Smarthshop heeft die dacht ik vaak wel)
x
xtcl0veLid
In de smartshop en tabakwinkels worden blunts verkocht. Deze hebben wel en smaakje maar ik denk niet dat je dit bedoeld.
Echt gekleurde vloei zoals de kleuren van de regenboog ben ik nog niet tegengekomen.
P
PepTalkLid
Ik wel. Gewoon goed zoeken en elke mogelijke winkel af gaan.
T
TijdloosLid
PepTalk zei:
Die doorzichtige (glucose dacht ik) vloei is echt heel raar.

Als je hem net dicht hebt ziet het er wel leuk uit, maar na een paar hijsen rimpelt heel de joint en ziet het er niet erg smakelijk meer uit..
Klik om te vergroten...

Hms toen ik ze had en ze stevig draaide viel dat reuze mee.
Ander merk mischien?
P
PepTalkLid
Hmm, ik sta niet bekent als de stevigste draaier maar toch ook niet om te zeggen dat ze niet stevig zijn:P

Met 140 op de snelweg uit het raampje assen zonder dubbelklappen is geen probleem in ieder geval.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."