Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zelfs in mijn speed-periode een pil van €10 genomen, NIETS!"
"Wat is je leeftijd dan? De eerste keren dat ik X nam ging ik ook altijd slecht. Ik voelde me heel zwak en down, in plaats dan energiek te zijn enzo."
"Ik heb eens 10 pillen genomen toen ik 16 was. Ik voelde me zo 'dom' op een gegeven ogenblik.. Ken je Efexor? Antidepressiva? Ik heb er toevallig eergisteren 16 genomen, en ik moet toegeven dat het gevoel om te bewegen redelijk groot is, je zou het kunnen beschrijven als een middelmatig xtazgevoel. Je mag zelf uitrekenen hoeveel 16 x 150mg is, maar dat heb ik dus genomen. Normale dosis voor mij is 150mg. Ooit eens 15.5 slaappillen genomen voor de 'flash', ik ben toen nog gaan smoren in het park en mensen leren kennen. Ik voelde me hemels. Gisteren dan nog 16 pillen genomen, beetje van alles door elkaar. Heb er niet zo veel van gevoel. Ik wil zeker niet stoefen ofzo, maar ik denk dat ik een stuk of 8 xtaz nodig heb om nog eens te flashen. In de tijd dat ik nog met men ex was nam ik valium om me beter te voelen.. En bromazepam ook.. I mean.. Neen, ik ben er niet trots op, maar het is wel wat, quasi imuun zijn voor pillen. ik had zelf eens een doosje van 30 inslapers op één nacht genomen. Muziek op, en de hele nacht en ochtend doorgaan. Zalig gewoon. Ik ga maar weer eens naar de dokter denk ik, om Bromazepam te krijgen."
"Dus je denkt dat ik 'lieg'?"
"Fucked up."
"Respect Nutsss. Davaj, pidarasi."
"Ik en een maat hadden eens elk 6 snoepjes binnen en we hebben zo'n 20gram verse weed na elkaar gerookt, omdat we het simpelweg niet voelden. Misschien wel dat het x gevoel wat versterkt werkt, want ik heb toen 2 of 3 dagen niet kunnen slapen.."
"Inderdaad, nothing better than X."
"Als ik thuis kwam van een avondje/nachtje X dronk ik 2 grote glazen melk. Dat 'ontnuchtert' je een beetje vind ik persoonlijk. De dagen erna had ik soms wel last van aggresiviteit enzo.."
"Ik neem al meer dan 4 jaar geen XTC meer, maar toen ik nam, nam ik er +5. Mijn 'record' is 9.5 denk ik, op een uurtje of 2. Mijn 'record' slaappillen daarentegen.. 15.5.."