Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"thc en af en toe biertje, lekker rustig"
"Delirium zei: Kreeg toennet G aangeboden, maar die skip ik maar even :P Klik om te vergroten... krijg jij op donderdag ochtend 10:00 ghb aangeboden?.."
"Thc, alcohol en een shitload aan Ben & Jerry's !!"
"was miss djax daar?"
"acid house de bom!! gaan er ook nog feestje gegeven worden?"
"iemand overigens nog tips waar die shit goed te downloade is?"
"thanx, dit doet het ook wel aardig --> http://www.acid-house.net/"
"Lektroluv zei: Maar next party.... Vrijdag 4 april tivoli de heling in Utrecht... http://www.terminal.nl/tivoli2005/conte ... ie_id=2808 (incl. aantal live df-ers ) Klik om te vergroten... hoezo staat er tivoli2005 in de URL? is het niet toevallig een ouder feest?"
"Dag lieve mensen Ik ben de afgelopen 2 jaar naar lowlands geweest en het oorspronkelijke plan was om dit jaar weer te gaan! Nu hebben 2 andere vrienden van mij ook het plan om naar Boom! te gaan in portugal. Los van het feit dat dat een hele hoop meer centjes gaat kosten zit ik een beetje te twijfelen tussen lowlands en boom. Ik vroeg me dus af wie er van DF naar boom gaan en dus wat ervaringen kunnen opschrijven zodat ik beter kan beslissen of ik naar lowlands ga of naar portugal! Graag tips, verhale, meningen, ervaringen etc. etc.!!"
"ben effe helemaal gestopt met alles!"