#1
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=6690
Kijk hier eens op, in dit topic heeft iedereen zijn/haar voorkeuren gegeven!
Kijk hier eens op, in dit topic heeft iedereen zijn/haar voorkeuren gegeven!
Deranged zei:Weet je het zeker? Het doet me denken aan de kneus van de kamer hiernaast en zijn 13 in een dozijn popi jopi deuntje(s). Het zullen vast verschillende zijn maar ik hoor eigenlijk altijd hetzelfde. Dit zijn ook de mensen die Slam FM in leven houden. Het lijkt me echt afgrijselijk om zo te leven. Dit topic laat goed zien hoe mooi het is om van goede muziek te houden. Om in te kunnen zien dat Slam FM een afgrijselijk iets is dat ook nog eens staat voor maatschappelijk verval en een belediging is voor onze gehele samenleving. We lopen in het dagelijks leven nog altijd allemaal de kans om met deze zender geconfronteerd te worden. Dit is onacceptabel.

Zie signature.xpressurself zei:wat is voor jullie dan echt goede muziek?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."