Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor iedereen die van goeie muziek houd

Voor iedereen die van goeie muziek houd

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=6690

Kijk hier eens op, in dit topic heeft iedereen zijn/haar voorkeuren gegeven!
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#2
thanx :)
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#3
dank u :)
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sasha - Live at space of sound (Madrid)

http://www.megaupload.com/nl/?d=0KOQOWER

you like :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet je het zeker? Het doet me denken aan de kneus van de kamer hiernaast en zijn 13 in een dozijn popi jopi deuntje(s). Het zullen vast verschillende zijn maar ik hoor eigenlijk altijd hetzelfde. Dit zijn ook de mensen die Slam FM in leven houden. Het lijkt me echt afgrijselijk om zo te leven. Dit topic laat goed zien hoe mooi het is om van goede muziek te houden. Om in te kunnen zien dat Slam FM een afgrijselijk iets is dat ook nog eens staat voor maatschappelijk verval en een belediging is voor onze gehele samenleving. We lopen in het dagelijks leven nog altijd allemaal de kans om met deze zender geconfronteerd te worden. Dit is onacceptabel.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#6
relax.. hier is helemaal niks popi-jopi aan, heb je het uberhaupt wel geluisterd?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb het wel (even) beluisterd, maar dit is toch ook niet echt mijn ding hoor. Ach ja, als jij er maar van kan genieten, daar gaat het om toch? Over smaak valt uiteindelijk toch niet te twisten....
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Weet je het zeker? Het doet me denken aan de kneus van de kamer hiernaast en zijn 13 in een dozijn popi jopi deuntje(s). Het zullen vast verschillende zijn maar ik hoor eigenlijk altijd hetzelfde. Dit zijn ook de mensen die Slam FM in leven houden. Het lijkt me echt afgrijselijk om zo te leven. Dit topic laat goed zien hoe mooi het is om van goede muziek te houden. Om in te kunnen zien dat Slam FM een afgrijselijk iets is dat ook nog eens staat voor maatschappelijk verval en een belediging is voor onze gehele samenleving. We lopen in het dagelijks leven nog altijd allemaal de kans om met deze zender geconfronteerd te worden. Dit is onacceptabel.
Klik om te vergroten...

Marry me.

Ik zag 'Voor iedereen die van goeie muziek houd' dus ik verwachtte toch net even iets anders :rolleyes:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#9
[/quote]Zie signature.[/quote]

+1 : )
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#10
tis maar waar je van houd inderdaad : )

wat is voor jullie dan echt goede muziek?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe bedoel je subjectief? :openmouth:

xpressurself zei:
wat is voor jullie dan echt goede muziek?
Klik om te vergroten...
Zie signature.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
kende deze set al...maar dit is absoluut geen slam fm muziek trouwens hoor...aan iedereen die dat wel denkt dus. sasha is de progressive prins.....met digweed als grote koning.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."