Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe kun je zo hard door blijven gaan met zoveel lichamelijke problemen? En hoeveel geld kost dit jullie wel niet Of voelde je t juist niet meer nadat je weer keta had gebruikt? Ik doe t nou al een paar jaar, de ene periode wat meer dan de ander maar verder dan een gram per dag op een festival zoals ozora kom ik echt niet hoor. Jaa als ik zou willen zou k best 3gram weg kunnen werken, de tolerantie ligt al erg hoog. Maar dan probeer je toch juist maar net genoeg te nemen zodat je niet uiteindelijk grote lijnen hoeft te gaan nemen om nog iets te voelen? Ik vind mezelf na deze zomer vakantie toch ook wel echt een junk geworden maar er zijn bepaalde grenzen, als er geen lichaam meer is, wordt t ook erg lastig om van je ket te genieten. Na dit getypr te hebben heb ik er eigenlijk al gewoon zin in ook maar als men lichaam tegen sputtert zie k echt de lol er niet meer van in. Ben ik dan een zoveel meer realistisch, of ben ik nog niet echt verslaafd."
"cropp zei: Ik op die manier jarenlang praktisch niet gedroomt, nu weer wel want nou blow ik aanzienlijk minder, toch kan ik niet genieten van mijn dromen. Ik heb ook het idee dat dromen me ook energie kost in plaats van opleverd. Klik om te vergroten... Hoe meer ik gedroomd heb, hoe minder uit gerust ik wakker word. Ik moet de laatste tijd ook gewoon stoned slapen want ik weet gewoon niet meer hoe ik in slaap moet vallen, volgens mij is dat niet de bedoeling..."
"Ik heb er nog nooit iets van gemerkt dat het niet samen gaat of het effect anders is, dus ik zou niet weten waarom het niet samen kan gaan maar ik zou toch maar wat minder gaan blowen als ik jou was"
"8ballchicky zei: Ik heb zelf ADD, en slik ritalin en blow erbij, en ik kan het je af raden. Klik om te vergroten... Wat is dan het probleem,ik heb nog nooit ergens last van gehad ?"