Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Soooo, dat was een oxbow pilletje.. haha, ik was heel voorzichtig, ik ging samen met een maatje naar de stad, en hij was anti anti drugs... dus ik deed t stiekum.. pilletje gefikst bij een jongen van de videotheek, en thuis een kwart pilletje geslikt.. kwartiertje later weer een kwart, en het moment voor ik de bus instapte een halfje... tja merkte helemaal niets.. todat ik in een cafe maar een glaasje alcohol bestelde... soooooo haha, herriner me het nog als was het gisteren.. echt.. ik kreeg het heeeeel warm , muren kwamen op mij af.. liep snel t cafe uit, en gebouwen kwamen dichterbij, en weer weg.. maar na 2 minuutjes verdween alle vreemde gevoelens, en ik voelde me of ik wakker werd.. echt helemaal verliefd , en lekker, alles was leuk, net een sprookje! haha Nu al heel lang niet meer gebruikt, en wil eigenlijk best nog eens een xtje proberen.. zou alleen echt niet weten waar je een goede pil zou kunnen kopen, ken ook niemand die gebruikt.."
"opium lijkt mij ook heel interessant! schijnt echt geweldig te voelen.. heb je t al eens geprobeerd?"