Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Volgens mij is dit 'gewoon' Datura (Doornappel), ongelovelijk ziek spul. er staat hier een tripreport op 't forum van iemand die het geprobeerd heeft. viewtopic.php?f=21&t=16776&st=0&sk=t&sd=a&hilit=datura waarom ze het daar scopolamine noemen weet ik niet, misschien omdat het de chemisch bewerkte vorm is? Het is iig 1 van de drugs die absoluut op mijn no-go lijstje staat."
"Ik heb precies hetzelfde als jou ook een keer gehad, al had ik toen al wel wat ervaring met xtc. Was op Thunderdome XV in de amsterdam Rai, ik had 2 pillen gehad ofzo, stond lekker los te gaan en keek omhoog. Daar hing zo'n grote stroboscooplamp die ineens aanschoot, op dat moment keek ik er recht in. Toen ging even 2 seconden het licht uit en lag ik ineens op de grond. Dit herhaalde zich nog een keer en toen heb ik ook even rustig aan gedaan, heb hierna nooit meer last van gehad al moet ik wel zeggen dat ik absoluut niet goed meer tegen die flitsende crap kan in een donkere omgeving. wel handig om er bij te zeggen dat ik absoluut geen epilepsie of iets dergelijks heb. En op Qbase 2009 ging het inderdaad wel raar met de flitsen :P was een mooi feestje"
"iemand enig idee of dit ook te vinden is op nieuwsgroepen?"