Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruik al een hele tijd cocaine. ik snuif de ene keer elk weekend en de andere keer een paar maanden niks. ik spreek niet met mezelf af dat ik ermee stop. ik wil niet eens stoppen. cocaine maakt mij meestal rustig en vooral erg nuchter! ik gebruik het vooral als ik zat ben, een keer snuiven en ik ben in een klap nuchter..tenminste dat lijkt...ik kan overal over praten met cocaine op. er zitten zeker nadelen aan cocaine, als ik het te vaak achter mekaar gebruik, is het moeilijk om niet weer meer te halen... een van de vervelendste dingen van cocaine is dat ik het soms zo gaaf gehad heb en zo goed gevoeld heb, dat ik er niet uit wil dan is de uitwerking echt zwaar klote! dan begin ik te trillen en te klappertanden, depressief, niet kunnen slapen en ik kan mijn gevoelens dan echt niet plaatsen.. toch zeg ik ook wel eens´nee´tegen cocaine als iemand mij aanbied. dat gaat ook makkelijk. zo controleer ik mezelf..maar het blijft een gevaarlijk iets"
"ja de verslaving is duidelijk merkbaar. het is een vreemde drugs, je kunt het gevoel niet goed uitleggen. Toen ik het voor het eerst gebruikte dacht ik echt van: is dit het nou??? ik had er veel meer van verwacht. het enige wat ik erover kan zeggen is dat je je gewoon net wat meer en beter voelt dan de rest. je voelt geen problemen meer, je weet dat ze er zijn, maar het boeit je gewoon geen fuck meer. je voelt je gewoon heel zeker en je kunt heel agressief worden. je pijngrens is ook een heel stuk hoger! ik denk dat dat juist verslavend is. meestal voel je je relaxt, maar soms juist zenuwachtig en trillerig (hangt af van de hoeveelheid en welk spul je hebt gekocht)."
"ik gebruik nu ongeveer 2,5 jaar. ik heb geen ervaring met stoppen. vrienden van mij wel, die spreken af om het niet meer te doen, maar als de een stopt en de ander niet gaat diegene die stopt meestal toch wel weer een keer gebruiken. uiteindelijk is er nog bijna niemand gestopt die wilde stoppen. je moet met jezelf afspreken dat je bijv. alleen in het weekend gebruikt. elke dag is echt niet goed, je wordt er alleen maar afhankelijker van! het wordt dan echt steeds minder leuk tot helemaal niet meer leuk. uiteindelijk draait straks alles nog om de coke, dat moet je vermijden."
"nee, duidelijk heel anders.. met blowen voel je je echt stoned. met cocaine op voel je je heel erg nuchter. de gevoelens die ik beschreven heb bij cocaine zijn duidelijk veel harder en echter dan wanneer je een joint gerookt hebt! je kunt cocaine echt niet vergelijken met een wiet!!!"