Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal. Ik ben nieuw op het forum. Ik lees wel al een jaartje ofzo mee en haal hier toch wel regelmatig nuttige informatie vandaan. Ontopic, ik denk, dat als je eens in de 2 of 3 maanden 1 of 2 pillen neemt, dat er van verslaving geen sprake is. En de schade zal dan ook wel meevallen, het lichaam heeft inmiddels tijd genoeg gehad om te herstellen. Lijkt mij tenminste van wel. @ Freak, ben je na 5 jaar nog steeds de zelfde mening toegedaan?"