Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal Oxycontin is inderdaad een heftige pijnstiller ,ik gebruik ze bijna elke dag voor pijn waar ALLE andere pijnstillers falen. Maar nu het probleem :Ik werd ineens terug gezet op nul ja ik moest maar weer tramadol gaan gebruiken die dus niet helpen. Toch weer terug naar arts die heeft ze nu wel voorgeschreven maar je moet er wel mee uitkijken want je raakt er snel aan gewend En die online apotheek is gestopt helaas voor sommige Cya Wing"
"speeseend zei: Mijn hart bloed en dat doet verschrikkelijke pijn. Misschien helpt dit middel mij om die verschrikkelijke pijn te doen vergeten. Klik om te vergroten... Hallo je hart bloed dat snap ik even niet bedoel je geestelijke klachten ofzo dan ???? Helpt zowat overal voor maar stuur een PM en leg uit wat je bedoelt aub Grtzzzzzzzz Wing"