Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hahha waarschijn vraag ik me dan de volgende dag af waarom me ballen zo rood zijn."
"Hoe werkt het testen Pillen Voor pillen hebben we een herkenningssysteem. Aan de hand van de uiterlijke kenmerken van een pil (o.a. diameter, dikte, kleur en logo) en een zuurtest wordt gekeken of de pil voorkomt op de herkenningslijst. Op deze lijst staan pillen die in de afgelopen periode meerdere keren in het laboratorium geanalyseerd zijn. De lijst wordt wekelijks ge-update. Wanneer de pil op deze lijst staat, krijg je meteen de uitslag te horen. Welke stof(fen) zit(ten) er in en hoeveel. Wordt de pil niet herkend, dan kun je de pil laten opsturen naar het laboratorium. Klik om te vergroten... Ik zal zo eens bellen, dan weet ik het antwoord, Niemand ervaring met groene canadezen ?"
"Oke, Ik hoop dat ik ze kan testen deze week, dat hoor ik zo.als deze 140 mg mdma hebben dan neem ik de helf, dan zit ik rond de 70mg altijd goed toch ? Maak me nog al druk EDIT: Heb even gebeld : Donderdag van 4 tot en met 7 uur is er spreekuur, als het bekende pillen zijn krijg je de zelfde dag de uitslag anders een week erna."
"Zo de groene canadeze in huis, ik ga donderdag even langs het test lap hopen dat ze in de database staan. Ondertussen heb ik de pillen in 2 stukjes gesneden, en een helf in kwart deel. ik begin met 1 kwart om zeker te zijn, dat ik een beetje gevoel krijgt en me niet slecht voel. vervolgens zie ik zelf wel of ik er nog een halve bij neem. vrijdag alles goed inpakken schoon maken en zaterdag morge onder me ballen plakken. iemand ervaring met deze jongens ? http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22146"
"ja klopt ook maar wat mij probleem is, dat ik nog met de hangst zit van toen, dat ik het gevoel weer terug krijg, ik moet er ook niet te veel over na denken maar dat doe je automatisch. dus ik dacht neem een kwart, dan kan nooit erg uit pakken en op dat moment hoe ik me voel, kan ik nog een halve nemen. Dan is die angst weg. of denken jullie dat 70 mg geen kwaad kan ? Dat is een halve namelijk."
"Oke nu is dat probleem op gelost. Alleen nu zit ik met het probleem om naar binnen te nemen, ik heb 2 pillen in 2 stuken gehakt, vervolgens met schonen handen en zilver foli verpakt, er na komt er 2 schonen zakjes om heen en een condoom. Ik ben beetje bang voor honden, en zou je net hebben dat ik het de eerste keer doe, ik gepakt wordt met 2 pillen. iemand advies, of mensen die me gerus kunnen stellen ?"
"langeman zei: Sooo chill man he, gewoon in een weedzakkie en dat in je peur. Is voldoende. Maareh mss toch goed om met een kwart te beginnen (not), als je zo panisch bent. Relax, anders heeft de tip van Drientje nog geen zin, want dan gaan die honden (die je w.s. niet tegenkomt) je angstzweet op 500m afstand al ruiken. Klik om te vergroten... dus het beste is :P niet zo veel zeike, en een halve pakken, en ding stoppen waar de zon niet schijt, en geen last krijgen van anus vocht. Bedoelen jullie zo :P"
"oke, pak ik dan snel een condoom ? te sloten alle laatste keer kwart of halve ? 21 jaar 56 kg 170 cm"
"Ik neem ze rond 2 a 3 uur. van te voren dring ik miss een enkel biertje, maar dit zal rond 2 wel uit me bloed zijn. dus dat kan niet echt kwaat."
"over 24 uur begint het feest, ik ben er helemaal klaar voor. pillen gisteren getest. ze stonden in de database en hadden de zelfde eigenschappen tussen de 135 en 141mg puren mdma"