Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstruffels

truffels

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
w
wildplasserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn truffel ervaring.

Het was midden in de zomer de zon scheen lekker. We zaten met een paar vrienden in een tuin. Toen we daar lekker een jointje aan het roken waren begonnen we aan mijn eerste keer truffels ik keek er heel erg naar uit want ik had nog nooit gehallucineerd. We aten de truffels met hagelslag voor de smaak en de werking. Na een half uur lieten wij ons lekker gaan maar 1 van mijn vrienden kotste de truffels meteen weer uit, hierdoor kreeg ik het gevoel dat ik ook een beetje misselijk werd. Na een paar minuten kreeg ik een gevoel dat ik even op me zelf wou zijn dus na een tijdje ging ik even naar huis. Toen ik thuis voelde ik me nog steeds misselijk, dus ik dacht ik ga even in bed liggen. In bed had ik de mooiste gedachtes maar ook echt de meest engste die ik ooit heb gehad maar ik dacht dat dit niet erger zou worden en dat bleek ook zo te zijn. Na een tijd was het misselijke gevoel helemaal weg en werd ik echt niet normaal vrolijk. Ik was zo blij om alles en ging weer naar me vrienden die ergens buiten in de zon zaten. Omdat ik daar zo graag heen wou vergat ik mijn mobiel, sleutels en nog een klein beetje weed. Toen ik mijn vrienden weer tegen kwam was iedereen echt aan het genieten. We blowden nog een paar joint en genoten met volle teug van de zon. Hier kwam al snel een einde aan toen een vriend van mij zich echt kut begon te voelen en dacht dat die dood ging. Maar na een tijdje werd het effect al minder en begonnen we al weer een beetje gewoon te worden.

Het was een prachtige dag om nooit te vergeten ! :grin:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
mooi dat je die ervaring nooit meer vergeet, heb je gelijk het zonnige en het donkere aspect van truffels mogen ervaren. Wel allebei is leerrijk.

grts
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat voor truffels hebben julli gehad ?
w
wildplasserLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cosmic Controler zei:
wat voor truffels hebben julli gehad ?
Klik om te vergroten...

Weet ik niet meer uit mijn hoofd, maar ik kan het nog wel even na vragen hoor je vanmiddag weer van mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."