Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet niet waarom, maar moet gewoon even mijn ervaring delen... Gisteren naar Mysteryland geweest met 5 andere vrienden. Ben wel een redelijke partyganger en heb de afgelopen jaren altijd op alcohol het einde van een feest gehaald. Ben altijd opgewekt, kan redelijk goed tegen drank (goede feestavond = ongeveer 15 bier, 5 wodka/bull en een paar shotjes; helemaal los = alles keer anderhalf) en als ik aan de alcohol ben dans ik redelijk bezeten. Zo erg dat mij meermaals op feesten wordt gevraagd of ik nog een paar pillen over heb . Dit hou ik tot het einde van de avond vol. Nooit drugs gebruikt en zelfs van blowen kan ik, op een enkele uitzondering na, niet echt genieten. Tot gistermiddag een bom insloeg.... Al mijn vrienden met wie ik op Mysteryland was, hadden al meerdere malen XTC gebruikt en het was nooit gelukt om mij over te halen. Maar vorige week besloten om het toch maar eens te proberen. Opgezocht hoe die ding het veiligst te gebruiken, wat de effecten zijn en om een uur of 13.00 eerst een halfje naar binnen gewerkt (blauwe XTC zonder logo). Om 14.30 nog geen effect. En toen rond 15.00... BOOM. In één woord GEWELDIG . Begon met licht duizel, daarna stijve kaken, rode ogen, daarna slaperig, gevoel dat ik controle verloor (even wat vervelend allemaal), maar opvolgend tintelingen in mijn hele lichaam, warm gevoel, scherpe zintuigen, muziek soepeler, de hele wereld werd mooier, als het beste orgasme wat ik ooit heb gehad. Alleen dan half uur lang . Na het eerste halve uur, nam de heftigheid geleidelijk af en kon ik weer dansen, praten, kaakstijfheid verdween, rode ogen waren gelijk weg, tintelingen verdwenen, maar ben als altijd helemaal los gegaan, terwijl de wereld nog 3 uur lang een stuk mooier leek. Heb nog een halfje bijgeslikt om dat laatste gevoel vast te houden maar dat hielp niet veel. Voordat het feest over was, maar heb op water en in een top stemming het einde gehaald. Ontzettend lekker geslapen vannacht en nog nergens last van. Voel me fantastisch en geen problemen met een dip ofzo. Deze schijnt later nog te kunnen komen, maar laat nog wel even weten hoe dat afloopt. Beste avond ooit en ben bijna bang dat ik straks niet meer maar een feest ga zonder....... Voor alsnog dus alleen een positief gevoel en WOW, wat een topdag!!!! Is deze trip nog een keer te herhalen of lukt dit alleen de eerste keer?"
"Nu maandagochtend op het werk. Vannacht goed geslapen (wat kort, zie tijd vorige post) en kon makkelijk opstaan. Lijkt alsof ik me net iets anders voel dan normaal. Armen en benen voelen wat vreemd, hoofd is scherp en fris. Nog steeds soort een beetje euforisch en idee dat ik heel de wereld aankan. Zit de MDMA nog steeds in mijn bloed?"
"Nu maandagavond en voel me na een dagje werken weer compleet normaal. Mysteryland was trouwens idd een fantastisch feest en een superrelaxed sfeertje. Een maat heeft een half uur staan tollen op zijn pootjes voordat ie insloeg en terwijl hij bezig was tegen iedereen en alles aangeleund/geknuffeld. Alleen maar positieve reacties, zelfs door de stoerste mannen rondom met een grote glimlach weer netjes rechtop gezet . Heerlijke muziek (overdag Q-dance, 's avonds Big Top) en alleen maar goede herinneringen...."
"Nu weekje later en afgelopen weekend nog naar een feestje geweest. Ervoor gekozen om de pillen een aantal maanden uit te stellen en gewoon weer ouderwets op de alcohol te gaan stappen. Was weer als vanouds en prima avondje gehad. Heb wel al weer een datum geprikt voor het volgende gebruik, wat aangeeft dat het toch een zeer positieve ervaring was. Nog een kleine laatste mededeling over de after-effects. Heb heel de week vorige week last gehad van koude rillingen (niet heel vervelend) en gelukkig geen last van dip/slecht slapen/vermoeidheid/vreemde dromen/etc. Als ik voor de tweede keer gebruikt heb, zal ik wel weer een vergelijkingsberichtje posten. Iemand nog tips om de trip het beste/mooiste te laten verlopen?"
"Dit weekend voor het eerst gebruikt en nergens last van Laten we maar hopen dat ik het nooit mee mag maken.... Aan de reacties te lezen misschien toch iets voor de veelgebruiker? Vrienden ook nooit ergens last van gehad (gebruiken elke 2/6 maanden)."