Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb vorige week zaterdag(05/05) 5 zaadjes gezaaid. Deze zijn allemaal mooi uitgekomen en zijn ondertussen 5-6cm geworden . Maar gistere merkte ik dat er bij 1 plantje, 1 van de 2 blaadjes verdord was. Vandaag is het hele topje verdord. Is dit plantje nog te redden? Heb gefeminiseerde zaden gebruikt, en potgrond gemengd met een beetje compost."
"Foto's kan ik spijtig genoeg nie plaatsen want digi cam is kapot. Moet ik iets doen aan het plantje of gewoon zo laten en hopen dat het goed komt."
"ik heb ze nog niet in volle grond staan. Staan nog in een bloembak. Maja dit plantje is toch volledig kapot. Kan ik ze bij goed weer beter in een kleine serre zetten of gewoon buiten? En ik heb ze nu in 1 grote bloembak staan op ongeveer 7 cm van elkaar. Kan ik ze hierin laten staan totdat ik ze overzet naar volle grond of beter in aparte bloembakjes doen?"