Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ongelooflijk wat ik op dit drugforum allemaal lees. Bijna alle pillen in mijn kast zijn dan drugs.Een tien jaar geleden is bij mij fibromyalgie ontdekt. Een spierreuma. Sinds begin maart heb ik een ischias in mijn rug.Zeer pijnlijk!! De foto's en scan zagen bulgings en verkalking in mijn heup.En dan te denken ,ik ben 42 jaar. Sinds een week heb ik eindelijk de juiste medicatie om de pijn draaglijk te houden. Elke dag neem ik 1 Effexor exel 75mg,2 dolzam retard 150 mg, 2 deanxit , 2 zelfgemaakte pillen mengeling van 400mg ibuprofen en 800 mg paracetamol en voor het slapen rivotril 0,5 mg. Met al deze medicatie samen heb ik me nog geen enkele keer high gevoeld. Doe wel veel slapen,bewust ,zo heb ik minder pijn."