Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Worstenjongen zei: Jup alleen ben ik bang dat in de nieuwe uitvoering minder zit Klik om te vergroten... uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er meer inzit. zijn gewwoon heerlijk...hahahahahaha"
"hallo allemaal. die flesje op de foto zijn dus de neppers.....als je daar al helemaal uit je dak van gaat dan heb je de echte nog niet gehad. ook de inhoud is de helft van de original 69."
"TrippyShit zei: Het is gewoon mdma dus.. dan snap ik niet waarom iedereen original 69 zoekt. Mdma is makkelijker te vinden lijkt me.. Klik om te vergroten... hoe kom je dar nu bij......als jeniet weet wat erin zit, moet je ook niet oordelen. dit flesje wordt een hipe...een echte hipe....dit geeft je echt een heerlijk gevoel en is niet te vergelijken met een pil of pure MDMA"
"Dreamer60 zei: Ik heb hier een flesje Original 69 van een vriend gekregen maar ik ken helaas de dosering niet ? Kan iemand mij helpen ? Thx Klik om te vergroten... advies...neem eerste de helft......en als je voelt dat je over de top bent...neem je de andere helft"
"Worstenjongen zei: Ikzelf heb original 69 klein normaal formaat flesje gehad met witte en rooie dop En bij iemand anders heb ik ook nog een langere smallere gezien... Maar deze zijn echt bekend onder de oudere pplzz Klik om te vergroten... die langere smallere zijn dus de nieuwe uitvoeringen van het orgineel"
"joey-f zei: whizkid zei: hallo allemaal. die flesje op de foto zijn dus de neppers.....als je daar al helemaal uit je dak van gaat dan heb je de echte nog niet gehad. ook de inhoud is de helft van de original 69. Klik om te vergroten... jaa ik heb ook hele andere flesjes heb er wel foto van van deze space je echt lekker Klik om te vergroten... die op de foto waren dus de echten....met rode of witte dop....nu zijn ze erin een langere uitvoering ."
"Worstenjongen zei: Volgens iemand die ik ken, die de "oudere" flesjes heftig hebben Misbruikt Die hadden de nieuwe versie geprobeerd en zeiden dat die tegenviel Klik om te vergroten... ik hoor hele andere berichten. ze zijn heftiger dan voorheen, slaan in als een bom...geen nawerkingen en is niet tracerbaar.."