Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hehehe goed geschreven tripreport!!"
"Mijn ervaring met airsealed: 07/01 geld van mijn rekening 10/01 op rekening airsealed en verzonden 15/01 pakketje in den brievenbus. Erg snel dus en het ziet er goed uit. Spullen in de orginele verpakking van Pfizer (xanax) en ziet er niet nepjes uit. Ik heb nog geen ervaring met xanax, alleen met diazepam dus ik ben benieuwd! Heb er uiteraard net even eentje naar binnen gewerkt"
"Oke dan! Alprazolam werkt een stuk sterker dan ik had verwacht! Na 1x1mg dat heerlijke zachte benzo gevoel...tikje lichtjes in het hoofd. Maar op 1 been kan je niet lopen dus...hoppa...noh maar 1 Nu werd zelfs mijn tanden poetsen een hele opgave en ik heb geen flauw iedee hoe en wanneer ik nou precies in bed ben beland. Da's toch een gigantisch verschil met die goeie oude Diazepam waar ik na 30mg nog wel kon functioneeren (met een hoop bier erbij, kan je nagaan) Dat ik lekker heb geslopen spreekt voor zich en ik voel me nog heerlijk benzo-zacht Misschien word dit wel mijn nieuwe favo-benzo!"
"eyebeekaii zei: vervolgens kwam mijn moeder gisteren naar me toen met een heel raar gezicht en zei: Je hebt post uit bosnie ?!? Klik om te vergroten... Mijn vriendin had *precies* zo'n reactie ik heb haar maar min-of-meer de waarheid verteld. Maar hoe leg je zoiets uit aan je moeder?"
"chase zei: Heef iemand nog ervaring met bovenstaande? Want dit zijn echt wel kleine dosissen. Klik om te vergroten... Mijn ervaring is dat Benzo's precies net zo werken als alle andere drugs. De eerste (paar) keer is het helemaal super. Daarna word het nooit meer zoals die eerste keer. De enige manier om het leuk/nuttig te houden is er verstandig mee om te gaan en je er niet in te verliezen. Hoe vaker je het neemt hoe gewoner het word en hoe meer je denkt niet meer zonder te kunnen. Je kan gewoon niet altijd benzo's nemen, besef dat goed. Hoe zeer het je ook heeft geholpen. Bewaar het voor die momenten dat je het echt nodig hebt en zie het als een traktatie."
"eyebeekaii zei: Hoop dat jullie er wat aan gehad hebben, en correct me if i'm wrong Klik om te vergroten... Goed geschreven. Niets dan waarheden voor zover ik kan beoordelen. Mensen verwachten idd vaak te veel van een benzo. Die mensen zijn lijkt wel op zoek naar een opiaat. Zo ben ik zelf ook in contact gekomen met benzo's moet ik bekennen. Ik heb zelf geen last van angsten en paniek maar ben gewoon een zenuwelijer van nature en slaap heel licht. Best lekker om af en toe *echt* rustig te zijn in mijn lichaam en geest en gewoon een nacht door te slapen."
"Zo een paar weken verder en ik ben nu iets vertrouwder met xanax. Dit spul werkt echt sterk en ik slaap er heerlijk op. Alleen merk ik dat als ik drie dagen achtereen met xanax ga slapen dat dat niet echt goed is voor je lichaam en geest. Als ik bijvoorbeeld op zodagavond slaap op de xanax voel ik me dinsdag heel zweverig en warrig. Gewoon slapen is er dan ook niet bij. Lijkt wel of je na drie dagen al een lichte verslaving hebt opgebouwd. Heel eng spul waar je ontzettend mee op moet passen. Maar aan de andere kant ook ontzettend handig want ik ben afgelopen weekend door een gigantisch stressvolle periode heen gegaan zonder slaap te verliezen. Het zet gewoon echt je hersens op non-aktief."
"polleke61 zei: Vraaaaaaaaagggg vraaagggg Ik wilde ff proberen hoe dat werkt bij axxxxxxxd. Klik om te vergroten... Als we zo blijven posten op een publiek toegankelijk forum is er straks helemaal geen a*******d.com meer. Beetje voorzichtig met je bronnen omgaan is ook een kunst. Als je het mailtje wat je van hun hebt gekregen gewoon leest zie je precies hoe het moet. Het wordt bij wijze van spreke voorgekouwd..."
"Flameon zei: Speed (upper) en een downer (bv benzo) samen combineren is heel erg slecht. Je hart krijgt hier een flinke optater van. Je hoeft het niet gelijk te merken, maar iedere keer weer zal er iets beschadigen in je bloedcirculatie. Klik om te vergroten... "Iets" in je bloedcirculatie? Wat een onzin. Je bloedvaten hebben wel te leiden onder het speedgebruik maar daar hebben benzo's niets mee te maken. Wel is het gevaarlijk om veel alcohol te combineren met benzo's. Je zou nog wel eens kunnen stoppen met ademen enzo. Niet handig. Oh en je kon nog wel eens goed wazig in je kop worden als je dat lang volhoud, die speed. En met benzo's erbij wordt dat er zeker niet beter op."
"Toen ik 16 was nam ik pep omdat ik niet beter wist en er geen geld was voor coke. Echt ongelofelijk dat mensen die troep nu nog nemen terwijl je weet/zou kunnen weten wat het met je doet. Speed gebruikers zijn niet eng maar ik snap ze niet helemaal...."