Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pisang Ambon met 7-up"
"1 keer in de maand en dan meestal maar 1 grammetje. Wel meestal in combinatie met andere drugs (xtc, wiet)."
"Ik gebruik bijna altijd de bekende blauwe driehoekige mitchu's. Dat blijven tot de dag van vandaag mijn favoriete pillen."